pátek 27. května 2022

STATISTIKY

Statistika nuda je má však cenné údaje,
neklesejme na mysli, ona nám to vyčíslí.

Tak schválně kolika lidem se po přečtení titulku vybavila ta písnička? 😂 

Nechápu, že mě nenapadlo tohle udělat už dřív! 😱🙈 Já jsem člověk, co miluje statistiky, všemožné tabulky, ankety (ti, co jsem tady se mnou už dlouho, si jistě pamatují moje pravidelné ankety, abych se dozvěděla různé drobnosti, ale ze kterých nakonec nic nebylo 🙈 *shame on me*), průměry kolik jsem toho za rok přečetla nebo viděla... (Proto mi taky hrozně vyhovuje goodreads a jejich každoroční přehled *w* ) No, a mě došlo, že tady v nastavení je kolonka statistiky a že to s vámi můžu sdílet! 

Taky mě napadlo, aby tady nebylo takové ticho během celého měsíce (jak nestíháme 🙈) 

Rozhodla jsem se je rozdělit do 3 kategorií: Kapitolovky, Oneshoty, Doujinshi. Udělala jsem to tak z toho důvodu, že kdybych udělala jen jednu statistiku, tak oneshoty a doujinshi by se tam vůbec nedostaly. V každé kategorii jsem dala 15 míst (seřazeny od nejčtenějších po ty nejméně) + pár čestných zmínek, u kterých mi je líto, že se umístily tak nízko ≧ ﹏ ≦

★ označuji naše oblíbené kousky ~ :3 čím více ★ tím oblíbenější :3 → ★ KarinKim55 ★ KlokanKlára ★ Silix 

Kapitolovky

1. Love is an Illusion / Láska je jen iluze 

2. Omega wa Pink no Yume o Miru 

3. Pendulum: Kemonihito Omegaverse 

4. Ore no Kirai na Yankee-kun 

5. Neon Sign Amber 

6. Kowagaranai de, soba ni ite 

7. Razoku no Hanayome / Nevěsta nudistického kmene 

8. On Doorstep 

9. Honjitsu wa Ohigara mo Yoku

10. The Boss is too much!!!

11. Akuma-chan wa Momoiro

12. Hard x Heat x Heart 

13. Walk on Water 

14. Wolf in the House

15. Konya mo Nemurenai 

Hned první 3 místa zabírají omega světy.😂 Všichni jsme tady jasní úchyláci. 🙈😂 Většina mých oblíbenců se drží v první polovině, ale ji mi líto On Doorstep a Walk on Water! Jestli jste On Doorstep ještě nečetly, moc doporučuji! A Walk on Water je pravděpodobně tak nízko proto, že tady na webu není tak dlouho jako ty ostatní 🤔 Ale Silix je aktivní a pravidelně to pro vás překládá! (na rozdíl od někoho koho nebudeme jmenovat... ⊙x⊙) Takže sdílejte sdílejte! 
A rovnou se vás tady zeptám, máte ještě zájem překlad Wolf in the House? Jak jsem už jednou psala, kdybych v tom pokračovala, dodělám jen první sérii, zbytek mě už tolik nebavil. 

 

Oneshoty

1. NUDE Confession 

2. Onii-chan ga hentai deshita

3. Shōsansei no takai ni hito no shōsansei no tei seikatsu

4. Beauty and the Beast

5. Yurusereta Uta 

6. Love delivery

7. Pause 

8. The Pressure of an Evil Spirit, Sweetly Dripping 

9. Hidoi Otoko 

10. Hanaya-san to Toshishita no Yama Otoko 

11. Pero Pero-chan

12. Portrait 

13. Shounen Houkokusho

14. Dark road

15. Nichoume no nagai yoru 

Čestní zmínky: Long vacation, Escape Smoking room 

Z oneshotů se mi očividně víc líbí podle vás průměrné až podprůměrné. 🙈😂 Přitom Escape a Smoking Room jsou tak sladké. ♥
Plus kdybych dělala žebříček společný, celkový ze všech mang na blogu, tak z oneshotů by se tam umístil NUDE Confession, bohužel si už nepamatuji na jakém místě.

Doujinshi

1. Ore no Alpha ★ - Attack on Titan

2. Alice in blue - Kuroko no Basket

3. Invisible baby  - Boku no Hero

4. Yamaguchi-kun I~ki Bun  - Haikyuu

5. Pink Sick  - Detective Conan

6. Please take me in the toilet - Attack on Titan

7. conc.zero  - Detective Conan

8. 0.02  - Boku no Hero

9. Dogra  - Ao no Exorcist

10. Tama ni wa Ko Iu no mo Ii n ja Nai Suka? ★ Kuroko no Basket

11. Tomodachi to kiss to koi - Yuri on Ice

12. Time table breaker  - Ao no Exorcist

13. Summer Christmas - Free

14. Shingeki no Heichou-sensei - Attack on Titan

15. Lost Love ★ - Haikyuu

Čestné zmínky: Summer zombies - Haikyuu, Link  - Boku no Hero, My hero  - Boku no Hero

Z oneshotů by se bohužel v celkovém žebříčku neumístil ani jeden doujin. v.v Ale jelikož i v doujinech tady máme pár dobrých kousků (některé hlavně hodně peprné~), kterých by mi bylo líto, kdyby se ztratily~ :3 

Jak jste na tom vy a vaše oblíbené kousky na našem blogu? Umístily se v žebříčku vysoko? Četli jste vůbec všechny naše přeložené mangy? *-* (To by mě asi zajímalo nejvíc~)


1 komentář:

  1. skylark
    Walk on Water je moje nejoblíbenější manga co překládáte..Je mi líto, že je až na 13.místě..

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter