sobota 22. srpna 2020

Konya mo Nemurenai

Konya mo Nemurenai  / Další bezesná noc

今夜亦無眠 | R-18


Volné pokračování: Kimi to Kore kara

Stav mangy: Dokončeno (3 knihy)
Rok vydání: 2011

Překlad: Ann
Korektura: Ann
(Původně jste tento překlad mohli najít na blogu yaoi-shounen.blog.czale jelikož blog.cz se 16. 8. 2020 zrušil, napsala jsem autorce překladu o svolení její překlad zveřejnit tady u sebe.)
Stav překladu: Dokončeno (19 kapitol)

_____________________________________________________________________________

Mangaka: Yamamoto Kotetsuko

Žánr: Shonen-ai, Komedie, Drama, Nadpřirozeno, Romantika, Démoni, ...

Shrnutí: Stydlivý prvák Rikiya už nějakou dobu ví, že má rád muže, ale nikdy neměl žádný vztah. A když už konečně žije sám, rozhodl se to změnit a zaregistroval se na gay seznamce. Všechno se zdá dokonalé. Bohužel, už první kluk, se kterým se tam seznámí ho chce jen zneužít. V tu chvíli se odnikud objeví pomocník a řekne: "Z tohohle se už nedostanu... Tak co chceš?"

Pozn.: Tento překlad jste původně mohli najít na blogu yaoi-shounen.blog.cz, ale jelikož blog.cz se 16. 8. 2020 zrušil, napsala jsem autorce překladu o svolení její překlad zveřejnit tady u sebe. Jelikož tuhle mangu miluji a nechtěla jsem, aby její český překlad naprosto z internetu zmizel. ♥

_____________________________________________________________________________

..:: ONLINE CZ ::..

5 komentářů:

  1. Můžu se zeptat jestli se ten blog nejmenoval jinak protože mě to ukazuje že je zrušený

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odkaz blogu je správný, ale již nefunkční. Celá doména blog.cz byla 16.8. 2020 zrušena a všechny blogy, které tam byly byli též smazány.

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem moc ráda, že se na tvém blogu objevila i tato manga. Patří mezi mé oblíbené, a když se blog yaoi-shounen.blog.cz zrušil, cením si toho, že si "Další bezesnou noc" budu moct, i přes tuto nepříjemnost, znova přečíst. Také doufám, že se na tomto blogu objeví i překlad volného pokračování této mangy.

    L.L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že jsem tě tímto potěšila. ^^ Bohužel mi je zároveň líto, že tě zklamu. Ann přeložila pouze tuto mangu a já osobně nemám plánu pokračování překládat.

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter