pátek 18. srpna 2017

Pendulum: Kemonohito Omegaverse

Pendulum: Kemonohito Omegaverse 

ペンデュラム―獣人オメガバース― | R-15

Volné pokračování: Remnant: Kemonohito Omegaverse

Stav mangy: Dokončeno
Rok vydání: 2016

Překlad/Editace: Karin Kim55
Korektura: KlokanKlára, StaTerry
Stav překladu: 5/5 + extra: 1/3
_________________________________________________________________________________

Mangaka: HASUMI Hana

Žánr: Drama, Fantasy, Furry, Nadpřirozeno, Yaoi, Shota, Romantika, Omegaverse (vysvětlení co to je), Sex se zvířetem, Mpreg (mužské těhotenství), Bez cenzury, ...

Shrnutí: Před dávnou dobou žili lidé a zvířata pospolu v míru. Ale přišel den, kdy lidé a zvířata začali tomu druhému ubližovat. Z toho nemohlo vzejít nic jiného, než-li válka. Bůh byl z chování lidí zklamaný, takže obdaroval zvířata silou, moudrostí a lidskou tělesnou stavbou ještě předtím, než by je lidé zcela vyhladili ze světa. Přání Boha bylo, aby se Lidé a Zvířata spářili. Aby svého cíle dosáhl, stvořil Bůh "vedlejší pohlaví", které přidal k muži a ženě.

Důvod překladu: Moje první omegaverse v životě ♥ A hned jsem si ji zamilovala ♥

_________________________________________________________________________________

..:: CZ ONLINE ::..
__________________________________
7. Kapitola - Extra
8. Kapitola

_________________________________________________________________________________

13 komentářů:

  1. Tak tahle manga je úžasná těším se na pokračování :)

    OdpovědětVymazat
  2. Je to bomba! Těším se na pokračování, doufám, že bude co nejdřív

    OdpovědětVymazat
  3. Jéééé moc děkuji, děkuji, děkuji už dlouho o téhle manze vím ale byla jenom v AJ JÁ ANGLICKY NEUMÍM. Jsem opravdu ráda že ji překládáte

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Já jsem ráda, že tímto překladem někoho potěším~ x3 Pokusím se další kapitolu vydat v lednu. ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj. To bolo super manga Pendulum: Kemonohito Omegaverse. ja sa tesim na pokračovanie 3.4.5.6.6,5 kapitola           

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji za překlad moc se mi to líbilo, těším se moc na pokračování

    OdpovědětVymazat
  7. Diky za překlad. Moc pěkná manga

    OdpovědětVymazat
  8. dakujem za preklad, tabor ako dopadol alebo este si?

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Není za co ^○^ A já děkuji za komentář a za zájem ^w^ Zrovna včera jsem to napsala do posledního zveřejněného článku. ^^ Předevčírem jsem se vrátila. Moc jsem si to užila. Hodné děti, úžasní vedoucí a za poslední 4 roky nejlepší počasí. Takže jsem moc spokojená! ^.^

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuju moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  11. wow tohle je fakt paráda :) :* .... mohla bych to číst pořád dokola :D ....takže děkuji moc za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  12. Je šanca že by si preložila i diely kde sa odohráva príbeh DAATA a JUDA?Ďakujem

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter