úterý 15. srpna 2017

Lovers Doll

Lovers Doll / ラバーズ・ドール

R-13

Stav mangy: Dokončeno (1 volume)
Rok vydání: 2008

Překlad/Editace: Karin Kim55
Stav překladu: 6/6
_________________________________________________________________________________

Mangaka: Mishima Kazuhiko

Žánr: Shonen-ai, Komedie, Romantika, Nadpřirozeno, Drama, Panenky, ...

Shrnutí: Hlavní hrdinou je chlapec Shin, jehož koníčkem je šití oblečení na panenky. Dozví se o jedné překrásné panence, která je prý prokletá. Shin se však do ní zamiluje na první pohled a musí jí mít. Ukáže se, že panenka je opravdu prokletá, když se mu v pokoji promění do lidské podoby. Jak si Shin poradí s pořádným sobeckým a panovačným narcisem jménem Shimeji, který si hraje na princátko a v závislosti na pánově lásce se zmenšuje a zvětšuje? Je Shimeji opravdu Krvavou panenkou, jak se o něm říká, nebo hledá jen pána, který by ho dostatečně miloval?

Důvod překladu: Takhle manga si mě získala už svou anotací ♥ Je hodně lidí, kteří se panenek bojí (Osobně jednoho znám), ale mě panenky fascinují ♥ (I když popravdě jsem se jako malá bála, že mě moji plyšáci a panenky ze spaní zabijou, prožože oživnou.. O_O") Nejvíce se mi na tom líbí ten vztah člověka x neživá věc ♥ A když je Shimeji malá panenka, tak si připradám jako hrozný úchyl *///* Je to tak sladce slaďoučký! ♥

_________________________________________________________________________________

..:: CZ ONLINE ::..

_________________________________________________________________________________

4 komentáře:

  1. Konečně někdo! kdo to celé přeložil. Moc moc děkuji. Tahle manga je jedna z mých nejblíbenějších. Četla jsem ji v angličtině a dlouho jsem jí hledala i v češtině a konečně jsem našla :3 moc děkuji za překlad ^^

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Není za co ^^ Také ji mám hrozně ráda :3 Ještě zbývá jedna kapitola, tak nikam neutíkej ~ ;3

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter