úterý 24. dubna 2018

Long Vacation - Dlouhá dovolená

Long Vacation - Dlouhá dovolená

ロングバケーション | R-18

Stav mangy: Dokončeno
Rok vydání: 2013

Překlad/Editace: Karin Kim55
Korektura: KlokanKlára
Stav překladu: 1/1
_________________________________________________________________________________

Mangaka: Hideyoshico

Žánr: Yaoi, Akce, Ze života, Nejlepší přátelé, Gay x Heterák

Shrnutí: Příběh o dvou nejlepších kamarádech, jeden je gay a druhý hetero, kteří postupem času budovali svůj vztah.

_________________________________________________________________________________

..:: CZ ONLINE ::..

5 komentářů:

  1. Nemá to náhodou pokračování? Docela by mě zajímalo jak to dopadlo, tyhle otevřený konce nasnáším -_-
    Jinak jsem moc ráda že někdo překláda mangy do češtiny a ještě k tomu yaoi a shounen-ai, jsi jedna z mála, takže díky moc :3
    Michie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, pokračování to nemá. :D Mě se zdá, že je to zakončený dobře. :D
      Není za co. ^^
      Mě zase těší, že mi tu někdo občas zanechá takový komentář. x33

      Vymazat
  2. ďakujem za preklad, ten koniec sa mi zdá byť otvorený, ale ako si uviedli vyššie je to správny koniec ukončenia jednorazovej mangy :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter