neděle 13. srpna 2023

Imgur zrušil alba

Ahojky vám všem, co sem ještě chodí. (A chodí sem pravděpodobněji častěji než mi admini.)  

Někdo už o tom psal komentář, před měsícem mi snad už i nějaká dobrá duše psala o tom email, ale já na to nějak zapomněla.

Bohužel se tady stal takový "malý" nešvar. IMGUR začal zlobit a zrušil nám všechna alba. Obrázky naštěstí nevymazal, a ta alba mi v galerii taky očividně fungují, ale když to album otevřu, imgur mi řekne, pardon, nevím co to je, nic takového neexistuje. Takže vážně nevím co dělat. Jsem naštvaná, protože jsem plánovala dát blog go stavu "sorry, už jsme neaktivní" a s kamennou tváří chladnokrevně odejít, ale momentálně nevím, co dělat. Dávat všechno dohromady se mi to vážně dělat nechce. (To je práce na hodiny...) Ještě si to nechám se Silix projít hlavou a uvidíme, co dělat. 


6 komentářů:

  1. ahoj moc mě mrzí že to nefunguje není to jen tady ale všude kde jsou manga překlady a mrzelo by mě kdyby jste nepřekládali dál určitě ne jen já ale i ostatní se těší na vaše překlady jen mě napadlo tedy jestli by jste chtěli to třeba dávat na bato.to a tady dávat vědět nebo něco na ten z působ jinak ještě jednou mě to mrzí že to takhle dopadlo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem přemýšlela jsem, že to dám na nějaký jiný aktivní český blog/web, který se věnuje překladu a má vlastní systém (nepoužívá imgur). Ale batoto mě vlastně vůbec nenapadlo. (I když ho používám denně...) To je super nápad! Tam si nemusím dělat starosti ohledně kontaktu s nějakým prostředníkem a rovnou to sama zveřejnit. Moc děkuji :)

      Vymazat
    2. Ahoj nemáš vůbec zač jsem ráda že jsem mohla nějak poradit a jsem moc moc ráda že nekončíte to já vám moc děkuji za vaše překlady

      Vymazat
  2. To vůbec nevím co je, ale bylo by škoda kdyby zmizel další otaku blog, přežilo jich velmi málo. 😣😣😣

    OdpovědětVymazat
  3. Byla by strašná škoda, kdyby tento blog skončil, protože tady jsou jedny z nejkvalitnějších čj překladů, které jsem kdy četla, a nabízí vážně skvělé mangy, ale samozřejmě chápu, že pokud se vám do toho už nechce, nebaví vás to, nebo ať už je důvod jakýkoli, tak že pro vás nemá smysl dál pokračovat❤️. Bylo by ale skutečně super, kdyby se vám nějak podařilo zpřístupnit dosavadní překlady, aby všechen ten čas a práce na nich nepřišla vniveč🫶. A my si i nadále mohli užívat kvalitní mangy😁.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme za tak příjemný komentář a za pochvalu. ♥ Je strašně příjemné, když nejsem jediná, která si to myslí. :D 🫣
      V prvním komentáři mi někdo připomněl batoto, to je na zveřejňování mangy v různých jazycích také super. Sice to není soukromý blog, takže tam ztratí, kdo co přeložil, ale aspoň to tam bude přístupné i ostatním. :) A kdo ví, třeba to tam objeví i někdo další, kdo můj blog vůbec nezná. :)

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter