pátek 2. června 2023

NOVINKY #94

AHOJKY ~ ♥

Po pane-bože-ani-nechci-vědět-kdy-jsem-se-vám-naposledy-ozvala vám zase zdravím! 

Úžasná Silix (ano, Úžasná Silix je už kompletní, už to nejde oddělit, pouze Silix prostě neexistuje) si našla čas a přeložila i přes začínající (teď tedy už probíhající) zkouškové období na vysoké škole další kapitolu Walk on Water! Nevím, jak bude Silix překládat další kapitoly, jestli počká až bude mít po zkouškách nebo bude prokrastinovat u mang. :D Rozhodně nic neslibujeme. 

Teď jsem se podívala, kdy vyšly poslední novinky, a pane bože... on je to už půl rok... :') Moc se omlouváme, ale kdy vyjde další kapitola jakékoliv mangy... je napsáno ve hvězdách ~ ♫

A ještě abyste věděly, co vůbec děláme. :D Jak jsem psala - máme teď zkouškové, někdo ty zkoušky dá hned na začátek zkouškového, někdo to dá třeba až na polovinu nebo konec června... :') Mě osobně teď čeká předposlední 7. 6. a na poslední předmět ještě nemám ani termín (fakt pecka!). Q.Q A Silix to bude mít pravděpodobně ještě náročnější, protože - teď to na ní asi prásknu :D - ona studuje dva obory! 😱 Blázen ta holka. Oh, právě jsem upgradovala její přezdívku. Úžasná Silix the Madman

Užijte si kapitolku ~ ♥

______________________________________________________________________

předchozí kapitoly najdete ZDE
(pro připomenutí, nebo kdyby si to někdo chtěl přečíst celé znovu :D )

49. kapitola

1 komentář:

  1. moc moc děkuju za krásné čtení a držím palce ať se vám zkouškové vydaří!!

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter