úterý 29. srpna 2023

Směr Bato.to

 

V komentáři u minulého článku měl někdo dobrý nápad s tím, dávat překlady na Bato.to. A tímto tomuto človíčku děkuji. ♥ 

Popravdě mě už napadlo své překlady poslat na nějaký jiný český web, který se věnuje překladům a má svůj vlastní prohlížeč (= není závislý na imgur, který ted zlobí). Ale nějak se mi do toho nechtělo, protože bych pravděpodobně musela komunikovat s nějakým prostředníkem a to mě prostě nebaví. Je to šíleně zdlouhové... (Můj osobní názor.) A nechápu, jak jsem na batoto mohla zapomenout. Jsem tam prakticky denně. 🤦‍♀️ (To bude hlavní tím, že tam čtu věci v angličtině a na mangu v češtině jaksi zapomínám? 🙈) 

Možná jste si už všimli, že jsem nahoře udělala novou kolonku opravené mangy. Udělala jsem nový štítek batoto, pod kterým budou mangy, které jsem už přestěhovala na batoto a tím pádem jsou už přestupněny a je možné je číst. ;) Naštěstí to není ani nijak zdlouhavé, a mají ten systém celkem dobře vymyšlený, když se v tom člověk zorientuje. 

Ti, kteří o bato.to slyší poprvé, tak Vám ho všem moc doporučuji. Už tam najdete mnoho mang v češtině, které se dokonce i často aktualizují. Pokud chcete bato.to pravidelně naštěvovat, tak je nelepší si tam založit účet a v nastavený si vybrat jazyky, ve kterých čtete mangy. (Protože tam jsou mangy od angličtiny, přes četinu až po vietnamštinu.) Takže aby se vám zbytečně neukazovaly mangy třeba v němčině nebo indonéštině, tak je dobré si právě v tom nastavení zaškrtnou jazyky, kterým rozumíte. :) 

↓↓ Pod tímto odkazem najete na můj tamnější účet, kde jsou/budou všechny moje překlady. ↓↓


1 komentář:

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter