pátek 29. ledna 2021

NOVINKY #51

Nazdárek ~

Nevím po jaké době se tady hlásím s normálním článkem. 😅 Své zkoušky stále nemám za sebou 🙃 ani nevím kdy to skončí, jelikož musím jít na opravný termín, haha.... (už nechci....)

Už v TOMHLO ČLÁNKU jsem se zmiňovala o aplikaci na mobil/tablet, kde se dají zadarmo číst komiksy a zároveň tím podporujete kreslíře/autory. Najdete tam spousty krátkých vtipných stripů, i dlouhé komplexní příběhy všech žánrů. :3 Je možné tam číst i na klasickém počítači/notebooku. ^^

A společně s tím se vám chci ještě jednou zmínit o úžasné indonéské webtoon Flawless! ♥ Je to asi rok, co jsem ji celou zhltla jedním dechem a teď jsem se vrhla na její český překlad. :3 Pokud by se vám líbila, tak do aj je přeložená celá, já jsem teprve na 12. kapitole myslím 😅 Můžete si to přečíst na pc → ZDE, nebo v mobilní aplikaci pod záložkou "fan translate" ^^

A před pár dny jsem se hecla (nebo mě spíš donutilo svědomí, že překládám něco jiného než na blog) a přeložila kapitolu LIAI ♥ At se líbí~

__________________________________________________________


> 24. kapitola <

4 komentáře:

  1. ahoj děkuji moc za překlad

    OdpovědětVymazat
  2. zdravím děkuji za překlad už se nemůžu dočkat další kapitoly

    OdpovědětVymazat
  3. Normálně se mi při tom chce dojetím brečet, jak se ten jejich vztah pomalu prohlubuje. Děkuji za překlad! Taky mám zkouškový, takže ti rozumím.

    OdpovědětVymazat
  4. Zdravím paráda děkuji za překlad už se těším na další

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter