pátek 18. prosince 2020

▶ NOVINKY #50 ◀

 Ahojky ~ ~ ♥

Zase se taky ozývám a dávám o sobě vědět, že ještě žiju a dýchám a škola ze mě ještě nevycucla všechnu vůli žít. (●ˇ∀ˇ●) (I když k tomu v jednu chvíli nebylo daleko...) Poslední novinky jsem posunula o týden dřív, protože jsem nechtěla tento balíček vydávat den po Vánocích - nevím, jak na tom budete časově, takže jsem to o ten týden posunula a vy si můžete vybrat, kdy si je přečtete. ;3 

Máme tady konec roku, tak jsem si řekla, že bych si tady mohla udělat takovou malou "statistiku" ohledně překladu mang. (ⓛ ω ⓛ*) Nebo spíše tabulku, statistiku neumím a nejsem si pořádně jistá, co přesně to slovo znamená, ale ono tak dobře zní, ne..? Tak intelektuálně. (☆.☆) 

Jen mě nikdy nenapadlo zapisovat si, kdy jsem něco přeložila. (⊙ˍ⊙) Letošek vyčtu z chatu se svou úžasnou korektorkouKlokanKlára. ♥ Jasně, mohla bych ho projet úplně celý a zjistit, kdy jsem co přeložila - páč jí to posílám hned co to dám na imgur (a což je kolikrát hlavně někdy kolem půlnoci až druhé hodiny ráno, takže si představte ty chyby a překlepy 🙈), ale komu se chce projíždět nekonečný chat na facebooku, že jo? (°ー°) Hlavně projet jen rok 2020 bude snadný, budu ráda, když zjistím, že jsem přeložila aspoň 10 kapitol... (¬_¬")

(...)

Tak projíždím ten chat, a koukám, letos v lednu jsem přeložila The boss is too much!! Nemůžu uvěřit, že to bylo vážně letos. (•_•) 

2020 - zveřejněno 37 kapitol
                → 19 kapitol překlad Ann (manga Konya)
                → 17 kapitol překlad KarinKim 
                → 1 kapitola překlad Terry (manga Hanaya-San)

Po kliknutí na přezdívku vám vyjede "seznam" všeho, co přeložily. (U mě hashtag není, protože... je to tady moje, všechno ostatní je proloženo ode mě. Přijde mi hloupé tam dávat taky štítek. Stejně kdo hledá podle překladatele? (•_•) Pokud by byl zájem → ozvat se mi do komentářů.)

Oooh!! 17 kapitol! To jsem vážně nečekala! (☆.☆) (Většinu z toho jsem přeložila první polovinu roku a hodně LIAI, ale to nevadí! xD) A musím se vám přiznat... Jedno moje jediné předsevzetí bylo přeložit první sérii Láska je jen iluze... A pořád mi jich zbývá 10. Nom, snad to zvládnu příští rok. 🙈 (A vůbec mě neuklidňuje, že ta manga zase začala letos vycházet. I když ji miluju, dala bych za ní ruku do ohně, ale asi před týdnem vyšla 90. kapitola! Devadesátá! O_O)

(...)

Dneska vydávám poslední kapitoly, které mám v záloze. Vůbec nevím, kdy se překladu dostanu - hlavně kdy bude ta nálada - v lednu mi začínají zkoušky a já u většiny stále nevím termíny nebo co ten učitel vůbec chce. (¬_¬ ) Takže si tyto kapitoly obzvlášť vychutnejte, páč netuším, kdy se zase tady zase objevím. 🙈 

Ještě jednou vám přeji veselé a klidné Vánoce! ♥

________________________________________________________________


22. Kapitola + 23. Kapitola

Je zvláštní projíždět tady ty kapitoly (22, 23), po těch 50ti kapitolách se chovají úplně jinak. :3

6 komentářů:

  1. Dík za překlad
    Budu netrpělivě čekat na tvůj návrat po novém roce
    Jinak vše nej do nového roku

    OdpovědětVymazat
  2. Díky za další super kapitolky,
    hodně štěstí při zkouškách. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji ti za tvoje překlady a těším se na další překlady.
    Přeji ti veselé vánoce a šťastný nový rok 2021.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter