pátek 31. července 2020

NOVINKY #45

Ahojky,
jsem tu zase po měsíci! A co se za tu dobu stalo! o.o Akihabara se zrušila. A o dva dny později jsem zjistila, že se ruší i doména blog.cz. o.o I když jsem na obou stránkách nebyla už kdejaký pátek, tak i tak mě jejich konec dotknul. Aki byla dlouho stránka, kde jsem hledala anime, mangy, korejské a japonské doramy a dělala si tam listy. Stejně i blog.cz, tam jsem byla asi 8 let než jsem se přestěhovala na blogspot. Zároveň mě jejich konec moc nepřekvapuje - tedy spíše konec blogcz mě nepřekvapuje. Nastavení tam zlobilo už hoooodně dlouho. :|

Taky jsem konečně po měsíci a půl dočetla Prokletý rok. Což je mimochodem skvělá knížka. Už dlouho jsem nenašla Young Adult knížku, která mě tolik nadchla. ♥ (Ale obálka je pořád hrozná - To píšu a říkám všude kam chodím.) Ať už čtete nebo ne, tohle zkuste. Nesnáším to vnucování typu "Tohle si musíte přečíst!" -_-" Ale tohle vážně doporučuji. I přes tu šíleně cukrovou obálku, příběh je mysteriózní, místy děsivý a díky ich formě jste s hlavní hrdinkou zmatení a nevíte kde je pravda. 

Nom, a teď k mangám, které jsem pro vás dneska připravila. A taky bych se tak chtěla hrozně moc omluvit Yukichan! I když jsem se hrozně moc snažila, tak jsem první kapitolu HxHxH. T.T Po návratu z dovolené jsem se celý týden k ničemu neměla a když si pak všimla, že mi zbývají 4 dny do dalších novinek, tak jsem se zkusila hecnou a přeložit tu první kapitolu, ale... Nepovedlo se. Q.Q Doufám se mi to odpustíš! Mám místo toho 2 kapitoly Lásk je jen iluze a nový oneshot K moři

___________________________________________________________________



CZ ONLINE (18+)
Útěk z domova, Shonen ai, Drama, Psychologický, Věkový rozdíl, ...
"Nechci se vrátit domů... nebo zpátky do školy."

13 komentářů:

  1. Děkuji za překlad, nic se neděje počkám si na příští vydání 😂 ale to čekání celí měsíc 😱😱😱

    OdpovědětVymazat
  2. Super, Díky za překlad...už jsem se nemohla dočkat! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za překlad. Vždycky se moc těším na tvé novinky... �� A na HxHxH se také moc těším. Celkem mě mrzí že končí blog.cz. �� Vůbec nevím kde budu číst mangu ��

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak většina lidí z blogu se stěhuje na wordpress nebo blogger, takže pokud je ten člověk s mangami aktivní, jistě přestehuje i svoji práci. Ale jestli čteš mangu na již neaktivních blocích, tak bych ti doporučila si některé (hlavně tedy ty oblíbené) stáhnout. ^^

      Vymazat
    2. Právě že už jsem se dala do stahování. Ale bohužel né všechny mangu jsem našla ke stažení. Nejvíc asi obručím Otokogokoro ;-( Doufám že se někde objeví, ale pochybuju.

      Vymazat
    3. Mi na email (karin.kim55@seznam.cz) pošli odkazy těch blogů, které jsou na blogu.cz a já těm autorům zkusím napsat. ^^ Už jsem se takhle domluvila s jednou holkou, tak to zkusím i s jinými. ^^
      Taky se podívej, jestli ty mangy nejsou třeba na anime-manga.cz Některé mangy tam najdeš i když z blogu.cz zmizí. Například mangy z http://krchov-pod-sakurou.blog.cz/ tam jsou. ^^

      Vymazat
    4. Otokogokoro taky marně hledám... Že všech mang co se mi nepovedlo stáhnout mi tahle bude chybět nejvíc..

      Vymazat
    5. Mě se Otokogokoro povedlo stáhnout na IMGUR. Vůbec jsem nevěděla že to jde. Ale Karin_Kim55 mi poradila;D

      Vymazat
  4. K Moři skončilo teda docela nečekaně, alespoň pro mě xd

    Nevím teda jak vydržím celý měsíc do dalších novinek, ale jsem vděčná, že překládáš :) <3

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj jsem moc ráda že jsi se přesunula po skončení blog.cz a budeš dále překládat :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj děkuji ti za tvoje překlady a těším se na další. A také nejsem nadšená s toho rušení blog.cz ráda jsem si tam četla mangu ale poslední dobou se mi zdá že na ty stránky které jsem našla tak se poslední dobou ruší ale to není jen manga ale i anime

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter