pátek 28. srpna 2020

NOVINKY #46

Zase vás po měsíci všechny zdravím! ♥

Srpen byl pro mě hodně takový anime-měsíc. :D Viděla jsem celé Dororo, které velmi doporučuji! Historické, démoni, na mě tam bylo možná trochu moc zabíjení, ale příběh a postavy a jejich vývoj vynahradil! Doporučuji všemi deseti! ♥ Pak jsem zkusila Psycho-Pass I. a II. sérii. Což bylo trochu něco jiného, než jsem čekala ale bylo to dobré. První série lepší než druhá. Nedivím se, že hodně lidí má druhou za naprostý odpad. Po dokoukání jsem byla v naprostém rozporu, jak to ohodnotit. Bylo to dobré. Nejraději bych tomu dala 2* a zároveň 4*. Což dává smysl, že by mělo být 3*, ale to mi nepřijde ono. o.o (Co jsem to tady zase sesmolila, Bože...) 

A 16. 8. blog.cz oficiálně zavřel. (._.`) Doufám, že se vám všem povedlo stáhnout všechny věci - ať už to byli mangy, povídky, obrázky... Hodně lidí (ti aktivní) si všechno přestěhovali na blogger nebo wordpress. Ale zákon schválnosti, že... Všechny naše oblíbené blogy jsou už roky smazané nebo neaktivní, takže si to všechno musíme postaru ukrádat do zařízení. :'( Naštěstí se mi povedlo se spojit s jednou holčinou - Ann z blogu yaoi-shounen.blog.cz! ╰(*°▽°*)╯Její překlad Kony mo Nemurenai bude nadále na internetu na mám blogu! Yéééy! A i když je manga již celé přeložená, tak každý měsíc vydám 5 kapitol. Přeci vám sem nemůžu hodit všech 19 najednou, že ne. To byste nestihli přečíst! (A ne, vůbec to není kvůli tomu, že takhle budu mít jistotu, že následující 3 měsíce budu mít co vydat.) K ostatním překladatelům se mé emaily nedostali nebo jejich maily už byli smazané. v.v I tak jsem si je pro jistotu stáhla, kdyby se mi ozvali o měsíc později, že jo. :D 

Taky jste si už určitě všimli ankety tam nahoře. :D Jsem maniak na ankety. Je to nejjednodušší způsob zjistit názor ostatních - hlavně těch tichých čtenářů, že ano. Prošla jsem asi 4 různé stránky, které dělají ankety a až teprve pátá mi na blogu fungovala. o.o Zkouším od té webovky Vše v jednom další vecičky co tam nabízejí. Do levého menu jsem vložila i Vzkazník. Takže uvidím, jak se uchytí. ^^

Dnešní várka mang jsou obě novinky! ^^ Kony mo Nemurenai, jak jsem mluvila předtím a konečně první kapitola HxHxH! Snad se bude budou mangy líbit! 

Také vím, že lidé se hodně ptají, kdy bude překlad Remnant: Kemonohito Omegaverse. Bohužel nevím, kdy se k tomu dostanu. Za měsíc mi zase začíná škola a vůbec nevím, kolik budu mít času. 

Jejky, dneska jsem se nějak rozkecala. Měla jsem hodně věcí ke sdělení. Heh.

__________________________________________________________________________

Kapitoly: 01 + 02 + 03 + 04 + 05
Stydlivý prvák Rikiya už nějakou dobu ví, že má rád muže, ale nikdy neměl žádný vztah. A když už konečně žije sám, rozhodl se to změnit a zaregistroval se na gay seznamce. Všechno se zdá dokonalé. Bohužel, už první kluk, se kterým se tam seznámí ho chce jen zneužít. V tu chvíli se odnikud objeví pomocník a řekne: "Z tohohle se už nedostanu... Tak co chceš?"

1. Kapitola (R-18)
Když jde Tomoe domů po oslavě s přáteli, najde na zemi záhadného mladého muže. Zdá se být zraněný, tak se Tomoe rozhodne vzít ho k sobě domů, bohužel... věci začnou být nějak rychle tělo na tělo?!


5 komentářů:

  1. Ahoj. Díky za mangu. Já teď čtrnáct dní sjela obě série psycho-pass a super, ikdyž první série byla přeci jen nadupanější. Třetí už dávám pomalu, hrozně se mi ztrácí děj. 😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mě ta druhá série byla taková moc brutální? 😐😅 První se mi líbila rozhodně celá, ale u té druhé jsem na rozporu. Na můj vkus se tam až moc zabíjelo. 😅 Třetí jsem zkusila jen první 2 ep a nějak mě to nechytlo. Takže třetí sérii budu mít nedokoukanou. 😄

      Vymazat
    2. Já krváky s anime řezačkou ráda :D Obávám se, že u třetí serie na tom dopadnu stejně. :D Ale napadlo mě, že doujinshi by na tohle bylo super :D

      Vymazat
    3. Hmm... Doujinshi na Psycho Pass... Hmmm... 🤔 Jak to že mě to nenapadlo. :'DD Po nějakých se podívám :D Na tenhle fandom jsem ještě žádný dj nečetla. :D

      Vymazat
  2. ahoj krása paráda už se těším na další

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter