úterý 11. prosince 2018

NOVINKY #21.5

Zdravím~
Jak jsem psala v posledních kecech, tady máte předvánoční balíček mang ode mě! ♥ Sice obsahuje pouze dvě mangy, ale snad vás to trochu odreaguje od očekávaných testíků. ;3 (Snad to mám dobře. U nás byli velké pololetky vždy před Vánoci nebo ten týden po Vánocích, kdy jsme se vrátili. :D )
No, tak jako tak si užijte čtení! ♥
_________________________________________________________________________

Hetalia dj – Saint Honey - ONLINE

Tady pro vás mám takový super krátký vánoční dj. :D Hledala jsem něco s vánoční tématikou a našla jsem toto. I když je to super krátké a o ničem, tak je to tak roztomilé. 

_________________________________________________________________________

Yurusareta Uta - ONLINE

S tímto oneshotem - vám musím říct - jsem se prala opravdu dlouho! Je to speciálně pro Ayumi, která si moc přála něco od Naono Bohra a tenhle její svět se zpívajícími démony jsem si opravdu zamilovala! Takže tu můžete očekávat i nějaké její další díla! ;3 

_________________________________________________________________________

3 komentáře:

  1. Moc dekuju za překlad. A budu rada kdyz prelozis ještě nejaky pribeh od naono

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý překlad! Vždy se k tobě vracím :3
    Jinak děkuji za odkaz na AM pro Ten Count, Jeffi si tuto mangu zamilovala, takže je jistý plný překlad do češtiny.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc děkuji za překlad :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter