neděle 25. listopadu 2018

Kecy, informace a jedna důležitá otázka

Ahojky, dětičky moje ~ ♥
Už je to doba, co jsem se tu naposledy vykecávala, co? (Ano, určitě vám tyhle zbytečné chyběly a každým dnem jste je tu vyhledávali~) A já vůbec nevím jak začít a hlavně jak všechny ty věci, které vám chci říct/okecat/se na ně zeptat seřadit. ._."

Už je to pár týdnů, co jsem se přestěhovala z blog.cz na blogger a musím říct, že jsem udělala dobře! Opravdu musím uznat, že blogger je opravdu výhodnější, jednoduší a má mnoho výhod. Pro začátečníky, kteří si nikdy nevedli internetový blog, bych řekla, že by mohl být trochu složité, ale pro lidi, kteří už něco ví, tak je blogger opravdu dokonalé hnízdečko. Je tu opravdu tolik možností, o kterých jsem neměla vůbec tušení. 
Největší PLUS má blogger za možnost rychlé a snadné opravy článků, popřípadě boxíků v menu. Nemusíte chodit do administrace, hledat v jaký rok, měsíc a den jste článek zveřejnili. Na konci admin blogu vidí tužtičku, díky které člověk hned skočí na úpravy článku.

Mohla bych tu toho vypisovat další a další věci, ale to nechám být. Protože dneska tu jsem se zcela jinými věcmi! ;3

Změny - Maličké pro čtenáře, obrovské pro admina! 

Nemyslím si, že by si těchto změn někdo všiml, právě proto je tu musím zmínit! ;D 
     • Horní vodorovné menu - dříve bylo zarovnané doleva, ale teď je na středu!
     • Na hlavní stránce mám články vždy "uřízlé" a abyste si je mohli přečíst musíte kliknout na Celý článek ». Toto bylo vždy zarovnáno doleva, což musím přiznat, že jsem s tím nebyla vůbec spokojena a dost mě to rozčilovalo. (Aneb zvyk z blog.cz.) Ale ode dneška je to zarovnáno vpravo! ♥ 

Ani nevíte, jak moc jsem šťastná! :D I když to jsou jen takové dvě blbosti... A je to díky Silvi a jejím návodům na blogspot. ^^ Má vše podrobně popsané i s obrázky! ;) Rozhodně doporučuji. ^^

Datumy pro další novinky

Rozhodně víte, že novinky jsou vždy poslední pátek v měsíci. (Tím pádem tenhle pátek budou #21.) Ale chci vás předem informovat o novinkách, které budou v prosinci. (Ano, všimli jste si, že mluvím o novinkách v množném čísle! ;D) Říkám vám to proto, že vím, že se pomalu blíží konec prvního pololetí. A co to znamená? Velké pololetní písemky! Takže vám to předem oznamuji, abyste věděli, kdy si máte udělat čas na čtení! ;D 
     • 11. prosince 2018 - #21,5 (bonusové)
     • 21. prosince 2018 - #22 (ofiko prosincové)

Veselé Vánoce!

I když je to trochu brzy, ještě není ani prosinec... Tak jsem tolik přemýšlela o vánočním vzhledu, až jsem ho vytvořila a nastavila. Heh... Ale! Také vám tím nenápadně naznačuji, že manhwu LIAI (Love Is An Illusion) budu na 120% překládat! Všechny do teď zveřejněné kapitoly mám uložené a upravené. Takže už jen čekají, až se na ně s chutí vrhnu. :D 

A teď to, kvůli čemu to všichni čtete. - OTÁZKA

Ano, všichni si musíte říkat, jak může být ta jedna otázka tak moc důležitá. Je to jednoduché. Jedná se totiž o Doujinshi! (Jak samozřejmě vidíte → )

Žádám vás o to, abyste mi napsali, o jaké páry máte hlavně zájem. ;3 
Například u Free (i když nějak extra nevede) je nejvíce oblíbený pár Haru/Rin, ale já osobně jim moc nefandím, takže v jejich případě překládám jen to, co se mi líbí především dějově. :D (Můj FAV pár je Mako/Haru - Kdyby to někoho zajímalo.) (Heh...)

Můžete mi sem dále i psát o jaké anime byste měli ještě zájem. Nějaké, na které jsem zapomněla, hlavně proto, že v anketě jsou napsaná anime, na které čtu Djs hlavně já, že...
Taky si teď uvědomuji, jak to tady píšu, tak jsem tam třeba nenapsala Kuroshitsuji, Fairy Tail (I když jsem na ně snad žádné BL Dj neviděla.), Sengoku Basara (To si nejsem jistá, jestli někdo vůbec zná.), One Punch Man, atd...

Malá vsuvka - Osobně například moc nefandím Naruto, Bleach nebo One Piece. 

Takže. To je vše. :D

Opravdu budu ráda, pokud mi napíšete o jaké páry máte nejvíce zájem. ^^ Jak koukám na dosavadní výsledky ankety, tak Boku no Hero vede a taky je možných tolik BL párů... :D To není jednoduché jako i Yuri on Ice, kde si teoreticky vybírám jen ze dvou. xD

Jestli máte nějaký svůj oblíbený Dj, tak se nestyďte a doporučte mi ho ZDE. Není se čeho bát. Buď vám napíšu, že se mi líbí a přeložím ho, dám vám odkaz, kde je již přeložený nebo se slušně omluvím a napíšu důvod, proč jej nechci přeložit. ;)

Fuj. Tohle mě vyčerpalo... ._." Od tohodle článku jsem ani nehnula a psala ho snad hodinu! Ne-li déle!

6 komentářů:

  1. Já ti jasně říkala, že je blogger.com lepší. Je fajn, že jsi přešla. Já jsem tady tak nesmírně spokojená (okej, teď teda ne, je mi špatně a jediná jídla, která si dneska můžu dovolit, jsou banány a rohlíky :D).
    Jáj, tak když už jsem doma, možná bych se dneska mohla vrhnout na ty plánované úpravy blogu? Ne, vím, že to neudělám, tak to tu nemusím rozhlašovat. :D
    Čas na čtení si určo udělám, díky ti za info. :D
    Sakra, tak ve Free by sis dle mého rozuměla s kámoškou. Taky na tom ujíždí, dokonce fandí stejnému páru. :D

    Hodinu? A to je jako hodně? Ani nechtěj vědět, jak dlouho trávím u recenzí...
    Mora se loučí a jde zalehnout zpět do peřin, odkud se nehne. Fakt je fajn, když je člověku blbě a ještě k tomu má špatnou náladu, s k v ě l á věc! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, měla jste pravdu, madam. :D A jéje, tady je někdo nemocný? :D Upřímně tě lituji a držím palce. Sama tenhle stav nenávidím. :D
      Jo! To bys mohlo! Páč mě dost zajímá, jak si ten svůj blog představuješ! :D Když jsi měla to volno, tak bys pro jednou mohla odložit tu knížku a vrhnout se do dessignu! :D
      Free ani tak moc nemusím. (To anime je vážně o ničem. o.o) Ale páry tu jsou moc hezký a některý dj na ně taky. :D (Pokud jde o sportovní anime, tak u mě vede Kuroko no Basket. ♥)

      Jo, hodinu, možná dvě? Nevím, ale poprvé jsem psala článek v kuse a ničím se nerozptylovala. :D Ale recenze! To je něco jiného! xD To koukáš do poznámek, sepisuješ to, komentuješ, pak si to celý přečteš znovu, aby to bylo srozumitelný a musím se hlídat, aby tam nebyli žádný spoilery. :D To je úplně něco jinýho, než moje kecy. xD
      Good Luck (Y) :D Snad se z toho rychle dostaneš. :D

      Vymazat
    2. Už nejsem nemocná, už jsem v naprostém pořádku! :D
      Možná na to mrknu dneska, ale musím odolat touze sáhnout po Caravalu (což je kniha, jen tak mimochodem), který leží vedle mě. :D
      Kámoška to Free právě miluje (má jejich plakát pověšený na skříni) a do Kuroko no Basket by se asi nikdy nepustila, předsudky, řekla bych. :D
      Nene, ještě jsi vynechala fázi číslo čtyři, kdy se směju vlastním dementním formulacím, fázi pět, kdy se tam snažím nastrkat ty nejvíce švihlé názory, a fázi závěrečnou, tudíž fázi osm, kdy přichází čas celou svou recenzi zkritizovat způsobem, jakým jsem zkritizovala tu knihu! A to je teprve věc! :D Ale třeba u Tajemství kůže, která vyšla na blogu jako poslední, jsem tak dlouho zase nestrávila - tak hoďku dvě plus práce ve Photoshopu na tabulce, kterou jsem musela vytvořit společně s novou fotkou na Instagram. Ono být knižní bloger obnáší docela hodně věcí, už mě to začíná pomalu, ale jistě vysilovat, ale... stojí to za to a pořád mě to mega baví! Zvlášť když jsem vážně postoupila do té nominace na čbdb.cz v nejužším výběru!
      Sakra, já se rozepsala, je vidět, že už jsem v pohodě. :DD

      Vymazat
    3. Nevím, jestli jsi v naprostém pořádku, ale dobře. xD
      Ano, vím co je Caraval. :D Sice nevím o čem, ale vím, že je to knížka. :D
      Já už mám na zdech ze sundaných plakátů oloupanou barvu. xD (Zatracená kvalitní páska! >.<) Kuroko je lepší než Free. :D Mnohem lepší! *w* Ve Free ty postavy nemají žádnou energii, žádný švih, oproti Kuroko je to jednoduše nudné. :D Vyřiď kamarádce, že jí to sděluji. ;DD
      Pardon, pardon. xDD Těchto pár fází jsem si v tu chvíli neuvědomila. :D Já trávím v editoru klidně i celý víkend, když překládám mangu! :D
      Jojo, neboj, hlasování proběhlo. ;D
      Možná tak fyzicky. Ale psychicky, nad tím bych ještě uvažovala. :D

      Vymazat
  2. Ty páry jsou vážně občas ošemetné :D hlavně si moc dobře pamatuji párování z dob slávy Naruta :D
    Jinak na doujinshi bych ti chtěla doporučit tuhle stránku : https://myreadingmanga.info/search/?search=Boku+no+Hero

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj ještě mě napadlo jedno anime které ma dobre dj a to je fullmetal alchemist.
    Ještě jsem kdysi četla pár užasnejch dj na harryho pottra.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter