pátek 31. srpna 2018

NOVINKY #18

Pff! Dneska má skoro všechno upozornění, že to obsahuje sex! →.→ Já si vás nějak rozmazluju.... ←.← A co za to mám? No jasně. Návštěvnost. Která je jako suprová. Nemám si vůbec na nic stěžovat. (Stále nechápu odkud se berete, kde se rozmnožujete nebo kde se pořád schováváte!) (To se tu bojíte necháváte komentáře....? Já vás nekousknu! Vážně!! ToT)
.
.
.
Ted všichni zapomenou na ty kecy tam nahoře.... :D" Jsou to jen nějaké PMS blbosti. xD .... Od dovolené mi uběhly už dva týdny a první jsem jen ležela a četla mangy a pokoušela se dokončit jeden oneshot (Který už mám mimochodem - konečně - přeložený!) až jsem z toho dostala antibiotika.... =D"
.
Tenhle týden jsem se vrhla do překladu další knihy (Některým to nejspíše už došlo, co budu teď překládat, nebo už mám možná přeložené. xD *Psáno 28. 8. 2018*) On Doorstep nebo-li česky Na Prahu. Je to úžasný příběh! ♥ Snad se vám bude líbit tak jako mě! ♥
.
Jak vidíte na designu, tak jsem se rozhodla, že nechám stejný layout (schéma?) a budu měnit jen obrázky v záhlaví. Tenhle lay se mi vážně povedl (Ano, samochvála smrdí, ale mě je to jedno! ;3 ) a dost silně uvažuju nad tím, že ho tu nechám na trvalo. (Ha! Kdo se taky zasmál? xD )
.
Užijte si čtení! Potěší mě komentáře nebo článek můžete ohodnotit hvezdičkou~ ♥



Kowagaranai de, Soba ni Ite: 4. Kapitola + 5. Kapitola - Konec | 18+

Konečně tu máme konec tohoto volume! Snad se vám to líbilo! ;3 Příště vám dám ještě 2 bonusy ~ ♥


Long Vacation: ONLINE | 18+


Pause (Sosso): ONLINE | 18+

Tenhle oneshot jsem si hrozně zamilovala! ♥ Už jsem ho četla asi tak 122x ♥ Ta kresba a jednoduchý příběh s příslibem sexu ♥


Wolf in the House: 15. Kapitola

Tady to začíná být nějaký vážný.... o.o Už jsme v polovině první série! (A druhou ještě ani nezačali vydávat!) (Heheh...) (A nene! První kapitola z druhé série je venku! ♥)

8 komentářů:

  1. Jak konečně to na co jsem tak dlouho čekala Kowagaranai de, Soba ni Ite hudbu moc děkuju že jsi to přeložila celí...jen tak dál....

    OdpovědětVymazat
  2. dakujeme za preklad. uz teraz sa tesim jak to budem citat

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem se těšila na Kowagaranai de,..! Krásný dokonalý! Děkuji ti ^^

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: [4]: Není za co, jsem ráda, že se tato manga líbila! ^^

    OdpovědětVymazat
  5. Já se teda vážně nebojím nechávat ti tu komentáře, to mi věř.

    OdpovědětVymazat
  6. [6]: Zrovna o tobě vůbec nepochybuji!

    OdpovědětVymazat
  7. Škoda že není víc lidí co by překládalo yaoi mangy. Znám jen tu tvoji pač plno lidí přestalo překládat ale kdyby jste věděli o nějakym blogu nebo webu co aktivně překládá tak by jste mě potěšily...nemam co číst

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter