pondělí 3. září 2018

1. 9. 20118

Hehe... Zase mám období, kdy mám náladu hodně kecat a kecat a kecat.... Ehm... Snad nikoho svými kecy (a občas kolikrát úúúúúúdešnou gramatikou) nevylekám. ;D

Tak vás všechny zdravím! ;3
Jak dopadl vás první den ve škole? Máte pořád stejný učitele? Nebo snad nová škola? Nebo dokonce jste v pátek přišli o post studenta a už si hledáte práci? Q.Q (Jestli na vás platí to poslední, tak vás lituji... Já se téhle části zatím úspěšně vyhýbám jak čert kříži.)
.
Ale teď k nadpisu... V pátek jsem zveřejnila novinky, takže jsem samozřejmě čekala, že se o víkendu zvýší návštěvnost, ale to jsem dostala... Na to jsem zcela nebyla připravena. ._.
.
Kolem osmé v sobotu večer jsem přišla na blog, abych odpověděla na nové komentáře. Samozřejmě jako vždy jsem si i zkontrolovala návštěvnost a málem mi vypadly oči z dulků! 70! 70 lidí z jeden den! O_O A o pár hodin později.... (Přesně za minutu dvanáct - doslova.)
(Ano, jsem si vědoma, že 2 z toho jsem já, protože jsem na ten blog šla to je fuk! Tak by to bylo 98, ale to je pořád hodně! Všem moc děkuji! ;3)
.
Celkově návtěvnost minulého týdne házela rekordy... nový rekord za den a za týden! *0*
Že vy mi vážně chcete přivodit infakt?! Vážně si dávejte pozor! Mám vysoký cholerterol, musíte na mě pomalu! xD



Teď bych se tu ráda zmínila o jedné shoujo manze, kterou bych vám moc ráda doporučila. ♥
I když ji určitě znáte, tak ta manga si to prostě vyžaduje! ♥
.
.
.

L-DK

Žánr: Shoujo, Romantika, Školní život, Komedie
Autor: Watanabe Ayu
Kresba: Watanabe Ayu
Rok vydání: 2009
Stav: Vychází

Na škole, kam chodí Nishimori Aoi, je největším idolem a princem Kugayama Shuusei, chladnokrevný a nafoukaný člověk, jak Aoi zjistí, když princ odmítne vyznání lásky od její nejlepší kamarádky Moe. Od té chvíle Aoi Shuuseie nenávidí. Jenže co čert nechtěl, jejím novým sousedem se stává právě on. Aoi ho nedobrovolně začíná poznávat a ke svému překvapení zjišťuje, že možná není až zas tak špatný...


Teď když si čtu tu anotaci, tak si říkám "Co to je sakra...?!", ale ono to není vůbec špatný. =D I když to má (docela?) kýčový příběh, tak je to plné romantiky, komedie, sladkých momentů a správných zápletek. ;3 (Hmm... Že bych si udělala rubriku 'Karin doporučuje'....? Ne... Psaní recenzí to není nic pro mě... ;D I když.... zase tak špatně to nezní... Hm... Budu o tom uvažovat. *souhlasně přikyvuje*)
.


Tohle je zrovna mnou přeložená ukázka. Jsou chvíle, kdy mě ten kluk fakt neskutečně štve, ale on je zároven tak sladkej....! *Q*



Mangu si můžete přečíst u Natsushi v češtině nebo já to čtu anglicky na Mangago.me ;3 (Kde mimochodem čtu převážně všechno. ;D Tenhle web s anglickými překlady mi vyhovuje nejvíc. ;3)
.
A kde čtete mangy vy? Ať už to jsou české nebo anglické stránky? ^^ (Jestli to čtete třeba v ruštině nebo španělštině, tak se také pochlubte! ;D)

3 komentáře:

  1. Wooow, tu návštěvnost ti můžu závidět, ale hlavně ti ji přeji! :3 Narazila jsem na tvůj blog pár týdnů zpátky a sem tam někdy zavítám. :3 Vlastně je tohle jediný blog, co znám, co překládá především yaoi mangy. A navíc omegaverzi! (Kterou Mei moc, moc, moc miluje... hehehe... *pekelný smích*)

    OdpovědětVymazat
  2. Blahopřeji ke stovce, ať ti to roste dál. A jsem strašně ráda, že jsi se domluvla se Sel se zvěřejněním doujinshi u nás na AM

    OdpovědětVymazat
  3. [1]: Oh, děkuji ^^ Taky si upřímně už nevybavím žádný blog, který aktivně překládá yaoi. Omegaverse překládali i MADs, ale jak pak byly ty problémy, tak ani nevím, jestli s překladem pokračovali nebo skončili.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter