čtvrtek 9. srpna 2018

Ne. Nechtělo. ¬_¬

Pokud jste na můj blog zavítali v minulých 5-7hodinách, tak se moc omlouvám. :|
.
Udělala jsem si nový layout. Jednoduchý, konečně jsem našla správnou kombinaci barev, byl něčím zajímavý, ale... to ALE! *má tik v oku* Při nastavování to nedosáhlo mého očekávaného výsledku...
.
Jsem tak vzteklá! Smutná! Zklamaná! Deprimovaná! Naštvaná! A více synonym mě už nenapadá!! Grr!! >.< .... Jojo, chápu, možná jsem trapná. Ale mě se chce brečet! Proč se mi to nepovedlo tak, jak jsem chtěla.... PROČ?! ToT
.
.
Fajn. Už toho nechám. Měla bych se chovat přiměřeně ke svému věku. Ehm... *odkašlání* ....
.
.
Ale on byl fakt úžasný!! ToT Konečně by mě, ehm... teda vás takže pozdě z toho bílýho pozadí nebolely očíčka! (Ale vy jste ještě mladý nácky, který tohle nezajímá, ale mě už očíčka bolí, když mám moc velký kontrast.)
.
.
Dobře, dobře. Už je vážně konec.
.
Nádech. Výdech. Nádech. A výdech.
.
Jo. Už je mi líp. ;3 (Trochu. Ale to už se dá přejít.) (Jsem vážně ráda, že jsem si tu nastavenou hrůzu ani nevyscreenovala.)
.
.
.
(Teď mě tak napadlo. Proč dělám takový kecacý články, když to vždy čte jen minimum lidí? A ještě MÉNĚ lidí to okomentuje? Hmm. Já vím, že jsem naprosto hrozná i mě samotnou to nudí. Ale mě je z toho vážně zmutno. Ano, Zmutno!)..
.
.
Už jdu k reakci na minulý článek! (A hlavně na komentáře u něj! ;3 )
Jsem ráda, že aspon vy jste s tímto layoutem a uspořádáním spokojeni! ;3 (Protože já už taky. Ten dnešní pokus mě tak odradil! Že bych se nedivila, kdyby mi tu vydržel aspon ten rok. :| ) (*tiše brečí ve svým emo-koutku*)
► Nadpisy v menu jsou lehce otočeny doleva kvůli záhlaví. Linie, která odděluje záhlaví a stránku je otočená doprava jako dlouhá lišta s 'oneshots, djs, volume, omega'. Přemýšlela jsem, že nadpisy také otočím doprava, ale já to chtěla nějak zajímavější (dynamičtější) a ne, aby byl celý vzhled jednorázový. (Aby to prostě "nepadalo" všechno na jednu stranu.)
.
► Koukám, že většina lidí sem dorazila díky tomu, že jsem u nich něco okomentovala. Hmm. Děkuji vám, že jste tu také nechaly komentář! ♥
A teď přijdeme k novinkám.
Nejsou to novinky jako obvykle. ;D Tentokrát žádné mangy~ Hehe~ ;3 *ďábelský smích v pozadí*
.
Do menu jsem přidala pár věcí. (Y)
  • Zpráva autorovi - Pokud mi chcete napsat něco osobnějšího(?) nebo něco, co se vám nechce psát do komentáře, tak mi klidně napište sem. ;) Nikdy jsem to na blogu neměla - nikdy se mi to nelíbilo a už vůbec se mi to k blogu nehodilo - ale teď mám blog zaměřený jinak než v minulosti, tak se to možná využije. ;D
  • Odběr novinek - Také jsem nikdy nevedla. o.o Když chcete vědět, jestli jsem vydala nový článek, co takhle se jít podívat? xD (Ne, pardon, to bylo ošklivé. v.v) Ale myslím, že teď se to bude lidem, kteří například nemají stále čas to tady kontrolovat (i když se už ví, že nové mangy vždy vychází poslední pátek v měsíci, ale je pravda že teď v červenci jsem udělala malou vyjímku xD ) Tak doufám, že to někdo z vás využije. ;))
  • A teď to nejdůležitejší ~ PROPAGACE! (Ne, žádná propaganda.) (Vím, že to není zcela nejnovětší, ale co?) Pokud máte blog, můžete si do menu nebo do dolního boxu dát ikonku s odkazem na tento blog~ ;3
Mám samozřejmě i banner~ ♥


Oh! A vzpomínáte, jak jsem se minule chtěla něčím pochlubit, ale já to úplně zapomněla?


Tak jsem si už vzpomněla! Ha! xD Víte, co to je? To byste chtěli vědět, co? Hm, hm. Ale já to nepovím~ ;P Zatím ještě ne~ ;3 I když se držím se hrozně moc se mi to chce napsat, ale mě to nedá! Ještě vás nechám trpět~ ;3 (I když tím spíše trpí moje prsty, které to už několikrát napsaly, ale pak jsem je musela donutit to zase smazat.) Ale musíme to ještě chvíli vydržet. ^^ Všichni. ;D



Tohle je ukázka z oneshotu, který zrovna překládám a v nejbližší době ho rozhodně nestihnu dodělat. =D Tenhle víkend se jedu vožrat! .... Jsem chtěla původně napsat. Ale jdu jen na malou slezinu s kamarády. ;3 A hned na to jedu na dolovenku s rodinou. (Y) (Takže je dost pravděbodobné, že dočtu Prohnilé město! Oh Yeah! ;D) Takže týden a něco nebudu mít přístup k ntb a internetu. T.T Ale až se vrátím, rozhodně si přečtu všechny komentáře a zkontroluju svoje nej blogy! ;3


Btw.... Nedávno mě na tohle jedna slečna upozornila. Docela často píšu tyto dámské klíny (Y) a dívčí klíny s tamponem (y). Je to takový zlozvyk z messengeru. =D Změní se to tam do palce nahoru . Takže kdo to do teď neznal - doufám, že jsem vás trochu poučila. ;D
Btw2... Nikdy mě tahle podobnost nenapadlo. xD Když jsem si to přečetla, málem jsem umřela smíchy. x'D
(Popravdě mě tenhle článek neskutečně vyčerpal... Psala jsem ho cca 6-7 hodin... ._.)
(A číst to po sobě už nehodlám! Takže za případné chyby se omlouvám~ ^^)

5 komentářů:

  1. úžasný článek, a ano jen čtení bylo trošku vyčerpávající

    OdpovědětVymazat
  2. Ty máš hrozně zajímavý styl psaní, tvoje myšlenkové pochody stojí za to. A ačkoli je někdy čtení náročné, nakonec mi to vykouzlí úsměv na tváři, protože to je jako kdybych s tebou mluvila a ne si jen četla.

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska ses tu dost rozepsala, to znám jen z tvých komentářů, ne ze článků. Ani se nedivím, že ti psaní trvalo tak dlouho (já dneska psala recenzi a chtěla jsem ten komp rozkopat, protože jsem nedokázala zformulovat jednu pitomou větu, kterou jsem nakonec pro veřejné dobro radši vynechala ).

    OdpovědětVymazat
  4. Mně ten tvůj layout příjde fajn. :) Takový bílo šedý, obrázky z mang, pěkně barevně laděný.

    OdpovědětVymazat
  5. Podle mě si vůbec nemusíš s dessem dělat starosti! Tenhle je naprosto parádní ♥___♥

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter