pátek 3. srpna 2018

Nechtělo by to změnu...?

Ahoj všichni! ;P Dneska to bude takový ten kecacý. ;D
.
Po dlouhý době píšu článek, který hned zveřejním. Je to zvláštní pocit, že to nebudete číst až za měsíc (nebo dva), ale už za 30 120 minut. =D (vždycky píšu článek min 2 hodiny...) (když tedy nepočítám #16,5) A nějak nemám vůbec tušení jak začít... :D"Normálně mám pocit, jakobych se celý červenec nezastavila... o.o (Samo jen pocitově, měla jsem tam jeden a půl týdne volno. =D )
.
Všem moc děkuji za všechny komentáře, které mě vždy moc potěší! ^^ A každý týden čumím na návštěvnost! Každý týden stoupne o pár desítek! Já čumím! Prominte mi ten výraz, ale já fakt čumím! O_O ... Tak kde mě sdílíte?! (→.→) Příznejte se! (←.←) Hmm... To je zajímavá otázka... Jak jste se na můj blog vůbec dostali? Ano, mám takovou i anketu, ale když si to člověk přečte v komentářích, je to takové milejší~ ;3 Chápete, ne? Ne? Fakt ne...?
.
Asi jste si všimly jedné malé novinky téééémhle (←←←) v menu. =D Přidala jsem si tam oblíbené blogy. ;3 Je to taková propagace, reklama blogů/webů, které mám ráda, ráda se na ně vracím, pravidelně je sleduji (pokud jsou aktivní) a stojí za to, aby se na ně podívali i ostatní. ;))
.
A teď už k hlavnímu tématu článku. (y)
Hrozně dlouho uvažuju, že změním vzhled blogu. (Zase.) Tento jsem nastavila 24. 3. 2018. Což jsou už 4 měsíce! Čtyři! o.o Hehe.. Chtěla jsem aby mi vydržel aspoň půl roku.... a nejspíš i vydrží, protože teď nemám vůbec náladu na nic. Na vytváření layoutu ani překládání mang... T.T Hehe... Takže na konci srpna na vás čeká jen minimum mang, které jsem přeložila už před 2 měsíci. Asi si budete muset počkat, až budu mít zase nějaký zkouškový nebo období, kdy budu muset něco dělat, ale já budu místo toho dělat tohle. :D ... To mi vnuklo další otázku... Jak jste spokojeni s layoutem, vzhledem, rozvržením blogu? Ano, taky na to mám anketu, ale jestli k tomu nemáte třeba nějaké výtky nebo nápady. Ráda si je vyslechnu (Přečtu?) a třeba nad nimi budu uvažovat při tvorbě dalšího designu. ;))
.
.
No. To je asi konec. =D
.

Oh! Ne! Ještě ne! Ehm... měla jsem pocit, že se chci ještě s něčím pochlubit... (Ráda se chlubím~ ;3) (No co? Každý má nějakou špatnou vlastnost!) (Já jich mám možná víc... ale co!) Ehm.. Asi jsem to zapomněla... o.o No jo. Nevadí.
.
Teď už je to vážně konec! Mám vás všechny ráda! x33 Děkuji, že čtete mé překlady a zanecháváte komentáře! ^^

10 komentářů:

  1. Dostala jsem se sem přes nejnovější - blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. A ještě - jak jsem se sem dostala? Něco jsi mi na blogu komentovala a já pak přišla sem, takže mě spíš zajímá, jak ses ty dostala ke mně.

    OdpovědětVymazat
  3. Hah, ne asi. Já taky vždycky píšu články s předstihem, abych je mohla alespoň tak tři dny opravovat. Ale dneska jsem udělala výjimku, protože jsem to tam prostě potřebovala dát, aby mi to nenarušilo plán.

    OdpovědětVymazat
  4. Ako taký nápad designu sa mi dost páči kedže to je manga blog ale kedze nepozerám yayoi tak tu nemam čo robit no

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem se k tobě dostala skrze komentář u mě na blogu, vždy všechny komentáře čtu a mám z nich radost, ale poslední dobou kvůli práci, létu a celkovému nedostatku času mám trochu problém na ně odpovídat. Tvůj design je originální, neokoukaný, úplně bouchne do očí, což je dobře.

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem se sem zrovna dostala přes blog Beepinky. Layout se mi moc líbí, je velmi přehledný a příjemný, takže si s jeho výměnou nemusíš dělat starosti. Každý má to období, kdy se mu nehce. Já mám svůj aktuální layout asi od února, což je na mě fakt dlouho a jsem strašně lazy ho změnit, i když většinou mě přestane bavit a nemůžu blogovat, tak musím vyčarovat nový. :'DD

    OdpovědětVymazat
  7. Asi jak se dostávám na podobné blogy, hledám kvalitní manga překlady a snažím se překecat autory ať nám dají svolení pro zvěřejnění svého díla na anime-manga.cz Takhle jsem se třeba dostala k překladu Crayon Days

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Stalking kvality? To zní trochu děsivě... "

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: Ani ne, existují bohužel i na AM, překlady, kde ti překladatel regulérně překláda z google překladače v tom lepším případě, druhý případ je, že jej využívá, ale obohacuje vlastními slovy, problém nastává v čěštině př. síla píše jako sýla a další ohavnosti ....

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Ah, tak. Už chápu. Jejky, něco takového zle napsat...? Je pravda, že když překládám někdy po půlnoci, tak je pravda, že jsem schopná napsat podobné ohavnosti nebo jsem klidně schopná vynechat půlku slova a tu zbylou přidat k dalšímu slovu, takže mi vznikne nějaká zkomolenina. A když si to následující den po sobě čtu, třískám hlavou do zdi.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter