pátek 27. července 2018

NOVINKY #17

Zdravíím~!
Jak si užíváte prázdniny? Už máme za sebou půku... T.T


Kowagaranai de, Soba ni Ite: 2. Kapitola + 3. Kapitola


Wolf in the House: 14. Kapitola


Nichoume No Nagai Yoru: ONLINE


Chishiryoubun no Ai o Komete: 1.Část + 2.Část

8 komentářů:

  1. Jůůůů děkuji děkuji

    OdpovědětVymazat
  2. Bohužel, začíná mě přepadat ten pocit smutku, kdy mám chuť na všechny řvát, že prázdniny jsou za chvíli u konce, ačkoli ještě zbývá měsíc.

    OdpovědětVymazat
  3. Božínku ty vždy víš jak potěšit Ráda sleduji mangy, které překládáš

    OdpovědětVymazat
  4. [3]: Ten pocit moc dobře znám Sice to na mě zatím ještě nepřišlo, teď mám stádium kdy jsem mrtvá a sotva se kvůli tomu vedru hýbu

    OdpovědětVymazat
  5. [7]: Máš moji cenu za všímavost! Ne, nemáš problém ani nemusíš navštěvovat očaře. Je to tu nově. Taková "reklama" blogů/webů, které mám ráda a stojí za to je znát. ;3

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter