úterý 10. července 2018

NOVINKY #16.5

Muhahaahahaha!!! Jsem zpátky!! (na pár dní)
Jelikož mangu Pendulum překládám už vážně dlouho (možná už dokonce rok O.O), tak jsem si řekla, že vás takhle po návratu překvapím a dám vám sem zbytek~ ;3
.
.
.
→ Očekávám nějaké děkovné básně, je vám to všem jasné?! *posílá vždušný polibek*
.
.
.
A pokud by vás to zajímalo... Na táboře jsem si to užila ♥ Nečekala jsem to, ale moc mě to bavilo! ;3 Hodné děti (až na pár vyjímek...), perfektní počasí (za poslední 4 roky jsem nezažila, že by nám ani jednou nepršelo! o.o A tu jednu ranní přehánku ani nepočítám.), úžasní vedoucí a areál! Tak závěr? Jsem z toho nadšená a zpokojená! ;3
.
Už to nebudu protahovat xD Tady to máte!!
.
btw... Moc děkuji Moře Leray, Martýně a Madoně za komentáře! x33 Vždycky mě to tak zahřejě u srdíčka! *///* ♥

Pendulum: 4. Kapitola + 5. Kapitola - bonus | 18+

4 komentáře:

  1. Tak tohle je naprosto boží!12. července 2018 v 18:44

    Tuhle mangu mám ráda. Je naprosto skvělá! Děkuji za překlad <3

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý už se těším na další tvé mangy😀😀😀

    OdpovědětVymazat
  3. Ooo, zmínka v článku, nechápu... Vůbec nemáš zač, ráda se sem vracím.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter