sobota 30. června 2018

NOVINKY #16

Zdravíím~~
Včera jsem si odjela na tábor, takže tady máte přednastavenou dávkou Yaoi! ♥ Doufám, že mě milujete! Protože já vím ano! ;3 ;D
Přicházím s novým oneshotem, třemi kapitolami Vlka v domě a první kapitolou Don't be afraid, Stay with me ~ ♥
Do komentářů mi můžete napsat, jak se vám to líbilo!!! ;3 A co byste chtěli příště! ^,^
(I když #17 novinky, už mám taky přednastavené, protože celý červenec jsem skoro furt pryč a jen týden doma, tak snad si dokážu pořádně rozdělit oblečení, abych všude něco měla x'D) (...Ale moje skřín oblečením zcela přetéká... takže by to neměl být takový problém... ale stejně už vidím, že tam nebudu dost triček a tam zase dost kalhotek... heh... to by bylo blbý.) Ehm... (←.←) Fajn. To by stačilo. (→.→) Myslím, že jsem toho zdělila už dost. (←.←)

Dark Road - Temná jízda | R-18

Yaoi, Drogy, Zbraně

ONLINE


Wolf in the House | R-1811. Kapitola + 12. Kapitola + 13. Kapitola


Kowagaranai de, Soba ni Ite

Shonen-ai, Romantika, Smutné

1. Kapitola

3 komentáře:

  1. Jůůů nová manga    Skvělý překlad a moc se těším na další díl Soba ni Ite !

    OdpovědětVymazat
  2. [2]: Kéž bych si dokázala zabalit jen do batohu Vždycky (i když jedu třeba jen na víkend) mám s sebou hromadu věcí a do toho batohu to prostě nenarvu! To je nemožné! Vždycky si řeknu "Co když bude hnusně... a co když bude hezky... a co když..." a tak jsou z toho vždy 3 trika, šortky, tepláky, džíny, spodky, teplý ponožky + k tomu taštička první pomoci, věci a hry na zabití času a to vážně do jednoho batohu nenacpu xDDD

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter