středa 16. srpna 2017

NOVINKY #05

Zdravím mí milí návštěvníci, kteří tu samozřejmě ani nejste.... Hehe.. Ftip..

Tak tady po hooooodně dlouhé době píšu. (Jako pro vás.. Ehm... prostě nějaké moje kecy..)

(Muhaha~~)

(Hmm... By mě zajímalo, jestli je tu vůbec někdo z minulosti...)

(Ne, špatně.)

(Podkud to vůbec někdo čte, že?)

(...)

(...)

(...)

Tak se zase vrátíme k hlavnímu tématu. (Které ale ani já neznám... ._.")

Docela se mi ty mangy začaly v tom jednou článku množit a mě napadlo, že pro někoho to může být nepřehledné. Takže jsem strávila celý den nad layoutem.... ._."

Než jsem se rozhodla, jak udělám menu! Jaké budou barvy! Kolik bude rubrik! Jestli nechám i ty staré (kpop, ff, ...) Jak bude stránka a menu široké! No.. A jak jsem layout několik nedělala, tak to všechno opravdu trvalo celý den... ._." (Hrozné...) (Normálně. Mé staré já by se za to stydělo...)

Nakonec jsem vybrala takový jaký je~ ;3

Obrázek je z oneshotu Beauty and the Beast Který je jedním z mých prvních přeloných mang vůbec ♥ A najdete ho mimochodem tady ~

Oneshoty jsem nechala v jednou článku. Jelikož je u každého "obalu" jen jeden odkaz, tak si nejde splést.

Ale u volume jsem se rozhodla, že každé (které budu zrovna překládat nebo už bude přeložené) bude mít vlastní článek, kde budou všechny informace, shrnutí a důvod překladu (věím, že to nejspíš nikoho nezajímá, ale já si u ostatních docela ráda přečtu, tak se možná najde někdo i tady.... T3T)

No, to je nejspíše všechno, co jsem chtěla říct. ;D

edit: Jistě jste si všimli, že v v překladu je manga Lovers Doll. V ntb ji již překládám, jen bohužel, jěště toho není tolik, abych nějakou část zvěřejnila...

Vím, že je to starší manga, a většina ji jistě už četla (at už v angličtině nebo češtině), ale já jsem si řekla, že ji musím také přeložit ♥ Patří mezi mé oblíbené ♥ A podle mě naprosto úžasná ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter