pátek 30. července 2021

NOVINKY #62

Zdravím! 

Chtěla bych se vám s něčím svěřit... Původně jsem byla silně proti vytvoření IG stránky pro blog... Ale pak se něco stalo, něco "drobného" mě vytočilo, no, a tak jsem tady se založeným IG účtem pro blog. 🙈 Trochu doufám, že nám tohle přitáhne pomocí hastagů nějaké nové lidi - tak snad to pomůže? Protože upřímně mi je hodně líto, že počet komentářů se stále snižuje.

Pravděpodobně tam celkově nebudu zveřejňovat moc příspěvků. Ani moc nevím, co přesně bych tam pak měla sdílet... Rozhodně tam nebudu sdílet žádné překlady! (Od toho je blog) Chtěla bych tam dávat informace ohledně aplikace WEBTOON a TAPAS, popřípadě dalších. Hlavně způsoby, jak tam získat coiny/ink zdarma. Což se ukázalo, že máte docela zájem, takže o těchto aplikacích, nejen že bude článek na blogu, ale rozhodně pro ně udělám i posty na IG! ;3 Takže jestli máte IG, tak nás tam můžete sledovat. ;3 ↓↓

Já za pár dní odjíždím pryč, a vůbec nevím, kdy se vrátím, takže i příští článek je přednastavený hodně dopředu. 🙈 Až se vrátím, tak se na ty návody co nejdřív vrhnu. ;3 

__________________________________________________________________


31. kapitola + 32. kapitola - konec série
konečně (po nemám tušení jak dlouhé době, ale minimálně 2 roky to bude!) jsme se dostali k závěru první série! 🥰 (tak konec je příšerně bolestivý, doufám, že vás to nedonutí koukat na anglický překlad~ ;3)

5 komentářů:

  1. Ahoj ^^
    Chtěla bych poděkovat za překlad, a že jste to stále nevzdaly. (já bych na to neměla nervy) Už se těším na vaše další překlady :3

    P.S. Psaní komentářů zrovna v oblibě nemám a moc mi to nejde, ale dneska jsem se tak moc nudila, až mě to donutilo něco napsat :'D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tebe si vzpomínám! Ty jsi dříve psala komentáře poměrně často! 😁
      A děkujeme za podporu! ♥

      Vymazat
  2. Ďakujem za další skvelý predklad a že d tým neprestavate
    Veľké Ďakujem

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter