pondělí 12. července 2021

NOVINKY #61

Omlouvám se vám za drobné zpoždění. 🙈 Poslední 2 týdny pro mě byly trochu těžké, jsem šíleně vyčerpaná a k žádným povinnostem se nemůžu dokopat... Ani k napsání obyčejného emailu... :') Nebo ke korekci Silixiných WoW 😭 Ale naštěstí jich ještě několik máme v zásobě! ;3 Takže dneska opět 2 kapky WoW! 

Mimochodem! Snažím se, kudy chodím, rozšiřovat, aby lidi na čtení používali legální apky. ;3 Hlavně je to všechno zdarma. (Přiznám se, že nejsem zcela čistá, tady něco čtu na bato.to, ale když je něco na webtoon nebo tapasu, tak to čtu tam.) Webtoon je zcela celý zdarma, na Tapasu se většina musí "kupovat" za virtuální měnu, ale tu měnu máte možnost získat hned několika způsoby. (Ani nevíte jak a už máte 2 tisíce.) Také ještě používám PocketComics, protože tam je úžasná manhwa Queen Cecia's Shorts, kterou úplně miluji! Takže když jsem zjistila, že ji můžu oficiálně podpořit a pojistit si, aby měla aspoň nějaký výdělek, aby její překlad do ang. neukončili, hned jsem šla do toho! (btw na PC je taky čtení zcela zdarma ;3) 

Ah, to jsem se zase trochu rozkecala (a to jsem toho chtěla napsat málo, vážně! jen dotaz!), abyste si to celé přečetly! 😭 (Ještě že existují ankety) Takže chci vědět, jestli byste měli zájem o podrobný návod, jak číst na zmíněných aplikacích? (Jen pokud máte zájem o čtení v angličtině, popřípadě ty návody pak můžete sdílet mezi kamarády, kteří anglicky umí a mohli by tím pádem podpořit oficiální překlad! ;3) (A to největší lákadlo - můžete číst ty nejnovější kapitoly hned! ♥)

 

___________________________________________________________________________


2 komentáře:

  1. dakujeme, ze pre nas prekladate aj ked uz asi niesme vedcina ako to byvalo. ahojcek a prepacte ak som niekoho nastvala. papa a dakujeme

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za překlad těším se na další

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter