pátek 28. května 2021

NOVINKY #58

Tak vás opět vítám!

Minule jsem vám s tím instáčem dala spíše tip ke čtení, než že bych dostala odpovědi. 😂 Jestli byste měl někdo zájem tam číst, tak pod minulými novinkami najdete komentář s odkazem na jeden profil na IG, který tam seskupuje české překlady mang. 

Já už mám po většině zkoušek (Silix teprve začnou, protože byla dlouho doma nemocná a měla dost času a tak si přeložila dost kapitol do zásoby 😂 ) (ne že by to skvěle pomohlo i mě, která na ten překlad poslední měsíce nějak zapomíná...) (Mám v mobilu stažené Webtoon, Tapas a nově Pocket Comics, příšerné! Peklo! Podporují moji prokrastinaci! 🙈 Jsou to aplikace na mobil/tablet, kde se dá zdarma a oficiálně číst komiksy [mangy, většinou ale manhwy a hlavně webtoony] - v angličtině - a ještě přemýšlím o Tappytoon, abych mohla podpořit ty úžasné manhwy... ♥) (Lezhin aplikaci nechci, u nich nevím jak to mají s coiny... 👀)

Nom, dneska přicházím s další kapitolou LIAI a jedním doujinem od Silix na Boku no Hero (koukáte? já jsem stále u 4S a miluju to ♥) na pár Todoroki & Midoriya :3

________________________________________________________________

Boku no Hero DJ Link | ONLINE CZ
Todoroki & Midoriya


3 komentáře:

  1. Děkuju za super překlady.�� Miluju Boku no Hero Academii a hlavně tenhle ship!!! ������

    OdpovědětVymazat
  2. prosím další kapitolu

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter