pátek 14. května 2021

NOVINKY #57

Ahojky, 

je tady někdo, kdo čte čs/sl překlady komiksů na instagramu? 👀

Já jsem ze zvědavosti "prolítla", jak je na tom český/slovenský překlad na IG (instagramu) a čuměla jsem kolik je tam profilů na to.... 😱😱 Nevím, mě se to na tom IG čte tak nepohodlně...? Zvlášť jak to musí být rozkouskované... Přitom je tam docela dost zajímavých kousků, ale nevím... Nebylo by jednoduší, kdyby se ti překladatelé spojili na nějaký blog, nebo se k někomu přidali nebo to vydávali na batoto nebo mangadex, které podporují i české překlady?

Přiznám se, že na IG taky někdy čtu, ale jen překlady těch komiksů, co se zrovna vydávají a chvíli trvá, než vyjde oficiální aj překlad, takže tam někdy čtu fan aj překlady korejských komiksů... 👀 

Užijte si dnešní kapitoly ♥

btw! Silix si pro vás připravuje další projekt! A bude to webtoon z omegaversu! ♥
(Protože kdo nemiluje omega svět, že jo ♥)
(Každým dnem jistě přidám i článek, ale zatím to chci nechat jako překvapení~)
(Je to dokonce manhwa, kterou jsem ještě nikdy nečetla 😂 Takže v jejím překladu to budu číst poprvé!)

______________________________________________________________________

8. kapitola + 9. kapitola

10 komentářů:

  1. děkuji za překlad paráda

    OdpovědětVymazat
  2. Moc děkuji za překlad a tip. Nikdy by mě nebapadlo číst mangu ba IG

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj jen mě napadlo jestli by jsi sem nedala nějaký odkazy na instagram kde se dají sehnat české překlady Yaoi mang. Bohužel sem našla jen dva IG kde překládaj. Prostě nevím jak hledat. Určitě by to potěšilo i jiné čtenáře.
    Jinak děkuji za tvé překlady a těším se na další preklady

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak jsem našla něco úžasného
      https://www.instagram.com/seznam_cz_prekladu/

      Vymazat
    2. Jsem ráda, že jsi to našla sama. :) Najít ty profily není tak složité a já překlady zveřejňované na IG nechci podporovat. :) Snažím se udržet nějakou úroveň našich překladů (jako jsou další kvalitní soukromé blogy), takže nechci podporovat takové překlady, takže bych ani sem nic nesdílela. :)
      Díky za pochopení.

      Vymazat
    3. Chápu. Mě se ty překlady na ig moc nelíbí. Vadí mi jak jsou ty mangy ořezaný po obrázkách. Strašně to kazí kvalitu. Asi zůstanu u klasických překladatelů který ty mangy tak tak neosekavaj a zachovávaj tvar stránek. Škoda že je tak málo překladatelů. Jen ty a pak ještě ttmanga jinak snad nikdo nepreklada. Kam asi zmizely bývalý překladatele. A taky je škoda že se už moc nepřekládaj japonský mangy ale ty korejský i když jsou taky hezký

      Vymazat
    4. Jsou tady nově manga boomers https://manga-boomers.cz/ , kteří odešli od anime-manga, kde už toho moc není, nebo to má člověk už projeté.
      Pak je tady nově https://liliq-blue-blood-manga.blogspot.com/ .
      Ale je pravdě, že hodně blogů zmizelo, přestalo překládat nebo se staly soukromými a nepřejí si být sdíleny. :/

      Vymazat
    5. A je i pravda, že se více překládají korejské manhwy, než klasické mangy. Ono totiž i překládat to je docela jednoduší 🙈 člověk nemá tolik práce s čištěním 🙈😅 a mě osobně začaly mnohem více bavit korejské webtoony (ať už BL či hetero), je pravda že klasickou mangu jsem si taky dlouho nepřečetla 🙈😂

      Vymazat
  4. Jak vůbec hledáš nový překladatelský weby já nacházím pouze ty staré kde už nepřekládaj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nehledám je za účelem 😁😁 Vždy je najdu čirou náhodou 😂😂 Jelikož čtu jen v aj, ale mám nastavené, aby se mi zobrazovali i české překlady (třeba na batoto nebo mangadex), takže když se tam objeví čš překlad, tak to někdy vidím 😁

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter