pátek 12. března 2021

NOVINKY #53

Tak vás všechny znovu zdravím! Tentokrát jen po 2 týdnech

Více lidí hlasovalo pro updaty 2x do měsíce. Doufám, že mě samotnou do donutí k překladu, abych vydávala i já (a ne jenom Silix - ta totiž překládá jak na běžícím pásu 🙈😂) Jestli se to nebude stíhat, tak se pak znovu přesunu na novinky jednou do měsíce. (Jelikož mám ze školy "trošku" stres, tak nejsem schopná nic pořádně dělat a kvůli stresu prokrastinuji a tím pádem jsem více ve stresu :'))) (Chci být bohatá a jenom se flákat Q.Q)

Jelikož má měsíc většinou 4 pátky, takže novinky budou většinou vycházet každé dva týdny. Někdy se ale stane, že měsíc má 5 pátků (jako letošní duben), ještě si rozmyslím, jestli pojedu, že to bude vždy druhý a čtvrtý pátek nebo poslední a prostřední. 🤔 Tak jako tak, vždy budete vědět přesné datum a dokonce, na co se ten den zrovna můžete těšit → vlevo v menu jsem udělala "Program novinek", takže pokud zrovna bude vycházet, co vás nezajímá, tak můžete vynechat. (Ale to se samozřejmě nestane, protože vy za český překlad dáte všechno ~ 😇)

Doufám, že se všichni máte - na rozdíl ode mě - dobře. ;3 Dneska pro vás mám dlouho očekávanou mangu (na kterou se opravdu hodně ptáte 🙈), tak tady pro vás máme konečně poslední 2 kapitoly! :3 (Ještě mi tedy zbývá přeložit bonus... Ten bude možná za měsíc...? 🙈)

_____________________________________________________________________________

Kdo zapomněl, nebo si jen chtěl připomenout příběh, tak předchozí kapitoly si můžete přečíst ZDE.


3 komentáře:

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter