sobota 23. listopadu 2019

NOVINKY #38

Ahojky,
po dlouhé době tu pro vás mám balíček novinek. Sice jen s Láskou je jen iluze, ale tak, aspoň něco, že? :D"

Ale jsem tu hlavně kvůli rychlému sdělení. Myslela jsem si, že za ty týdny stihnu něco přeložit, nebo že budu mít konečně náladu NĚCO dělat, ale ne. Ta vejška mě tak vysává, že přijdu domů (někdy pozdě večer), sednu a jediné co zvládám je čumět do zdi a když se k něčemu odhodlám, tak musím dělat prezentace a rozbory do školy. Takže vám s lítostí musím sdělit, že tohle jsem poslední novinky. Nemám tušení kdy se vrátíme. Držte nám palce, abychom se do vánoc daly dohromady a povedlo se nám vám nadělit aspoň jeden vánoční balíček.

____________________________________________________________________________

7 komentářů:

  1. Děkuji za překlad. Doufám že novinky#39 budou co nejdřív. Mám váš blog moc ráda. Musím se přiznat že každej den se na něj aspoň jednou kouknu 😀 Ale chápu že toho asi teď máš hodně. Chce to hlavu vzhůru určitě se to brzo srovná 😉🍀

    OdpovědětVymazat
  2. Úplne super. Trošku som bola sklamaná keď nemala vyjsť nová časť, ale o to väčšmi som nadšená z tejto časti. Ste best a mám vás hrozne rada

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za překlad krásný

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za překlad, je škoda že na to nemáte čas a náladu :( (ale plně to chápu :D). Jen jsem chtěla aby jste věděly, že stále máte naši podporu a budu se těšit i tak na další novinky :*

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, malého boxíku si rozhodně všímám. 😀😀😀 Jen pořád nevím kam mám na něho odepisovat.... Jsem ráda že si se ozvala 🍀🙊🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jo, to je pravda.. 😅 Nad odpověďmi jsem neuvažovala, protože jsem je nečekala. 😅 Ale vidíš jak jsi si poradila. 😁 Ať už napíšeš kamkoli - pod poslední článek, poslední novinky nebo vpravo v menu - vždy si toho všimnu. ;3

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter