středa 23. října 2019

NOVINKY #37

Ahojky vám všem, zase vás zdravím a musím vám říct, že vůbec nestíhám. Vysoko školský život je na houby. Samé prezentace, úkoly, četby, rozbory videí, analýzy rozhovorů, .... No, vůbec mě to nebaví. A já musím mít na zítřek (pro vás na dnešek) jednu tu analýzu hotovou. Ale co? Nemám ani vybráno co budu dělat. Stal se ze mě takovej lempl, že to ani nedokážu popsat. Asi si dneska budu muset hodit noční a zítra budu vypadat jako bych vylezla z hrobu, až to budu prezentovat. Fakt. Nádhera.

Už vás nebudu zdržovat, dneska tu pro vás mám jeden oneshot, na kterém jsem dělala už od dob, kdy vyšel. Takže... vážně dlouho.... Snad se bude líbit! ;3


___________________________________________________________________________________

The Pressure of an Evil Spirit, Sweetly Dripping: ONLINE | R-18
Klidné, příjemně vlhké počasí. Malé přesto živé město plné lidé, které slyšíte už zdálky. Hlasy lidí smíchané se zvuky ptáků... Neznám svět tam venku. Musím žít v temném pokoji a smím se vidět jen s rodiči. Až do toho osudného dne...

6 komentářů:

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter