čtvrtek 13. června 2019

NewSta #03

Tak je zase měsíc v tahu... Utíká to nějak rychle, nemyslíte? Mělo by to zpomalit nebo to zakopne a pořádně si namlátí, čas jeden zblázněný 😐
Školy opět končí, jezdí se k moři, je vedro, člověk je tím víc líný... a tak prostě dál, to musíte znát snad všichni 😏

OK dost tohoto blábolení 😆
Říkám si, jestli tohle psaní má kolikrát vůbec smysl... Je zde hodně čtenářů, kteří o článek ani nezavadí a jdou hned číst mangu. Já jim to za zlé mít nemůžu, jelikož jsem to tak mívala též 😅
Upřímně se mi ani nic spát nechce  (-_-) ... je vedro, za mnou chrastí větrák, KarinKim za mnou mudruje - je po tůře... takové divadlo jste ještě neviděli 😆 zhřešil člověk, který ji na to dostal (jsem u ní na návštěvě a začínám uvažovat, či jsem blízko ní v bezpečí ... ale je docela odrovnaná, tak doufám, že ano - už jen kvůli vám 😂).
Navíc mám v práci teď docela peklo, takže vstávám každé ráno z mrtvých... připadám si jak monstrum z Frankensteina...

Jinak Kate.miluje.mangu, podívám se ti po nějakém to úchylném shota, jak jsi si přála 😉 
To že jsem ti neodpověděla na komentář, neznamená že o tom nevím. Jak jsem řekla dříve, vše mi to hlásí KarinKim, tak se nemusíš bát 😁 ale neříkám, že bude hned další měsíc, tak s tím počítej jsem bohužel dost vytížená svým harmonogramem 😅

TAK SCHVÁLNĚ!! Napište aspoň tečku do komentaře, kdo si tohle přečetl, jsme docela zvědavá, kolik teček se objeví 😂

A k věci... čeká na vás další kapitola Omegy a růžového snu. Tentokrát se tam naskytne nepříjemná situace, ale větší spoiler dělat nebudu. Pěkně si ji užijte a nezapomeňte na tečku! 😂😂

StaTerry  💋
3. Kapitola | R-18

14 komentářů:

  1. Wow toľko textu mala by som čo robiť aby som to dočítala a nešla si hneď prečítať mangu... Čudujem že sa ti to v takom teple chcelo toľko toho písať...ďakujem za nový diel mangy

    OdpovědětVymazat
  2. Ďakujem za preklad :)
    .

    OdpovědětVymazat
  3. Ahojky. Většinou nekomentuji, protože se stydím, ale aby jsi měla radost, že to někdo čte, tak ti ji sem s radostí napíšu. -3-

    .

    OdpovědětVymazat
  4. tesim se na dalsi dilecek :) super preklad

    OdpovědětVymazat
  5. Já to čtu pokaždé je totiž dobré se od vás nebo o vás něco dozvědět��❤️.
    .

    OdpovědětVymazat
  6. Já to čtu vždycky, přijde mi to takový nefér. Přečíst jen mangu a pak třeba ani nepoděkovat. Jinak doufám, že mu omega odpustí a přijme tu nabídku a budou to spolu dělat šťastně až do smrti. Díky za překlad! Kagero

    OdpovědětVymazat
  7. Ďakujem ti. Som nadšená z toho, že ste tu taký úžasný ľudia. Ďakujem za každú preloženu mangu. Ďakujem že ste také úžasné. Ty aj KarinKim. Ste moje dve nové lásky 😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuji za další překlad :) parádní jako vždycky ;) už se těším zase na další :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter