pátek 31. května 2019

NOVINKY #27

Ahojky!
Dneska pro vás mám trochu větší balíček ~ ♥ No, nejsem to hodná dušička~? To je odměna za všechny ty komentáře, které nám tu necháváte! ♥ A taky možná taková malá omluva(?) za ten shota oneshot minule? ^^" 

Vrhla jsem se na dvě nové knihy - Lucky Day for the Wedding Ore no Kirai na Yankee-kun. A tak nějak nevím, kterému se věnovat víc... *3* Takže mi prosím napište, o kterých z těchto dvou máte větší zájem. ;3 Byla bych vám za to moc vděčná. ^.^

Vždy jsem si říkala, že nechci překládat tolik kapitolovek najednou.... A jak jsem dopadla.... ._." 
_________________________________________________________________________________

Taky od jak živa miluji pravidelnost a nerada měním svoje "zásady", které už mám zavedené a fungují. Pak se ale ukáže, že to není tak dokonalé a vyhovující. Takže poslední týden jsem se prala s tím, jak změnit vydávání novinek, aby to bylo stále pravidelné, zároveň častější a nijak se o nekřížilo s 13. od StaTerry. Tak jsem se rozhodla, že na to navážu. Takže nové dny kde budete moct očekávat novinky:

               3. den v měsíci: 2-3 kapitoly (Karin Kim55)
               13. den v měsíci: 1-2 kapitoly (StaTerry)
               23. den v měsíci: 2-3 kapitoly (Karin Kim55)

Když jsem nad tím přemýšlela, tak je pravděpodobné, že tenhle způsob vám bude více vyhovovat: 1, nemusíte si hlídat poslední pátek. (to byla pitomost, co? :D) 2, máte to plus mínus každých 10 dnů.

Takže tady se s vámi loučím. :D Přeji pěkné počteníčko a další novinky můžete očekávat v 13. června od StaTerry a pak už to začne každých deset dní! ;3 A Opravdu mi prosím napište, co více chcete! ;3


_________________________________________________________________________________

..:: POKRAČOVÁNÍ ::..



_________________________________________________________________________________


_________________________________________________________________________________

..:: NOVINKY :...


Shounen Houkokusho: CZ ONLINE
Zjistíme jak se devítiletý chlapec dívá na vztah svého rozvedeného otce.

_________________________________________________________________________________

Lucky Day for the Wedding: 1. Kapitola | R-15
Yukito-chou je malé město, kde králíci v klidu a míru žijí. Bohužel, Yukito-chou je obklopeno liščí a mývalí kolonií, proto jsou často zapleteni do jejich válek o území. Ale jednoho jasného králíkům přišel návrh od lišek... 

_________________________________________________________________________________

Ore no Kirai na Yankee-kun: 1. Kapitola
Kaga Yuzuru je vzorový student. Je chytrý, hodný a hezký a samozřejmě díky tomu i oblíbený, jak mezi spolužáky tak mezi učiteli. Ale jak to bývá, vše není takové, jak se na první pohled zdá...

10 komentářů:

  1. Tak na toto som sa neskutočne tesila. Si super ďakujem 🤩🤩🤩

    OdpovědětVymazat
  2. Vážně paráda, těšila jsem se na to hrozně moc :) děkuji moc za překlad ;)

    OdpovědětVymazat
  3. skvely skvely jsi nejlepsi tesim se na dalsi dilecky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Super. Mockrát děkuji za překlad. Už se těším na další díly

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za preklad :) si úžasná

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasný, děkuju moc za překlady a těším se na další dílečky. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, váš výběr mangy je prostě nejlepší. Skvělé vydání. To, že budeš častěji přidávat novinky mě vážně potěšilo :). Jinak já hlasuji pro Ore no Kirai na Yankee-kun. Ty králíci se mi líbí taky, ale nějak si neumím představit, o čem to dál bude. Děkuji!! Kagero

    OdpovědětVymazat
  8. rozhodně hlasuji pro Lucky Day for the Wedding. líbí se mi obě mangy ale takhle asi více :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj tvoje překlady jsou úžasný. Jen je škoda že není víc překladatelských stránek jako ty tvoje které by předkládali yaoi. Jsi sned jedine v celé ČR. Máš můj velkej obdiv. Doufám že se tomu budeš věnovat i nadale. Uz se těším na další tvé překlady. A rozhodně hlasuji pro Ore no Kirai na Yankee-kun. S pozdravem Ayumi

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter