pátek 12. dubna 2019

NOVINKY #25.5

A máme tu další bonusové novinky! ;3
Dneska vám představím mangu, kterou má vyčištěnou už... Huff, vááážně dlouho... :D Tak jsem se konečně rozhodla ji začít překládat! ;3 A je to ~~ Neon Sign Amber! ♥ Tu mangu naprosto miluji! Úžasná kresba, dalo by se říct trošku realistický děj, a scany, které jsem našla jsou necenzurované! *///* Navíc má dlouhé kapitoly! ♥ Pro dlouhé kapitoly mám slabost~ ♥

A jelikož jsem na vás hodná, tak samozřejmě i další kapitola Lásk je jen iluze! ;3 Těším se na vaše komentáře, snad se vám nová manga bude líbit! ;3

_________________________________________________________________________________

A ještě bych chtěla poděkovat jednomu anonymnímu človíčku, který mi tu asi tak před týdnem zanechal tolik komentářů! x3 Hrozně mě to potěšilo! ♥ Takže já ti tady za všechny tvé komentáře děkuji! ♥ Snad tě dnešní bonusová várka potěší. ;3

_________________________________________________________________________________


_________________________________________________________________________________

5. Kapitola | R-13

6 komentářů:

  1. Týý jo, tohle vydání je vážně super. A jsem fakt ráda, že si můžu Neon Sign Amber přečíst v češtině. Moc děkuji za překlad. Vážně jsi mě potěšila! Kagero

    OdpovědětVymazat
  2. Ty brďo slupla som to jako malinu. Ďakujem za preklady potešili. Ahojček a peknú velkú noc a vela šibačov.

    OdpovědětVymazat
  3. Ďakujem za preklady,Neon Sign Amber som si hneď zamilovala, už sa neviem dočkať na ďalšiu časť a Láska je jen iluze som vážne zvedavá ako to bude pokračovať. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct, že mě to opravdu moc potěšilo :) Další super překlad :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter