sobota 13. dubna 2019

NewSta #01

Takže ... Jak začít... Možná takhle ...

Hojky lidi, 
tady je ta cvokařka, která se rozhodla překládat mangy, manhwy, a další tyhle blbosti, které jsou k životu potřeba a žít bez nich nejde. Tak na mě buďte hodní jsem přece jen amatér, co se rozhodl ze dne na den, že bude překládat klikyháky.
Chci pomoct kamarádce s překladem, aby jste toho tu měli víc. Jelikož znám, když se hledají české překlady a nikde nic - a ano, taky na mě visí kletba zvaná ,,angličtinu se nenaučíš, ani kdyby jsi se zbláznila" - navíc když je velká smůla, tak zaujme (aspoň v mém případě) nejvíc to, co je napsané jen korejsky, japonsky či čínsky (-.-)
Pokud budete mít přání jakou mangu byste chtěli přeložit (a nebude dlouhá, max onevolume i nebude přeložená do angličtiny), tak ji sem napište té potvoře do komentářů 😂😂 bude nadšená, že se konečně projevujete (už mě to opravdu nebaví poslouchat) a navíc se to od ní dozvím rychleji než bych se stihla podívat sama.
Mé překlady se budou zveřejňovat každého 13-tého v měsíci. Tak doufám, že budete spokojeni, když už vynakládám takové energie na překlad. 
Zatím se s vámi loučím ^-^
StaTerry

1. Kapitola | R-18

4 komentáře:

  1. Ahoj, vítám další úžasně šikovnou dívčinu, moc děkuji za krásný překlad. Jsem moc ráda, že je v česku někdo kdo další překládá a obzvlášť z Japonštiny, Korejštiny atd. já teda ten rozsypaný čaj číst neumím, takže za mě máš palec nahoru. Budu se moc těšit na další tvůj výtvor :-D

    OdpovědětVymazat
  2. hahaha tak ten konec nemel fakt chybu tesim se na dalsi tve preklady moc me tesi vedet že pribyla dalsi skvela prekladatelka tvuj preklad byl užasny takže tesim se na dalsi tvou praci a at se ti dari s pozdravem vas fanousek

    OdpovědětVymazat
  3. Úžasná prekladateľka, ďalšia. Super preklad teším sa na ďalšiu časť

    OdpovědětVymazat
  4. Super překlad :) už se těším na další část

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter