pátek 21. prosince 2018

NOVINKY #22

Ho Ho Ho! Veselé Vánoce a rovnou i šťastný nový rok!
(Nejsem si jistá, kdy vám zase něco napíšu, takže raději takhle předem~ ;3) 
Jako vánoční dáreček jsem vám tu připravila konec a bonus On Doorstep! ;3 (Snad jste si zamilovali tuhle mangu stejně jako já, protože já ji opravdu miluji! ♥ A po novém roce vám snad přinesu poslední extra kapitolu plnou lechtivých scén~♥ ) A vánoční Dj na anime Free! I když teď v anketě zrovna nevede, tak ze začátku si vzpomínám, že byl na prvním nebo druhém místě. ^^ Takže pro ty, kteří mají rádi anime Free a pár... *dramatická pauza* ...Haru a Rin!
_______________________________________________________________________


_______________________________________________________________________

Free dj - Summer Christmas: ONLINE
Pamatuje na ten dj před dvěma týdny? Tak to nebylo nic. Tahle manga vám teprve přenese Vánoční feeling! (Ano, i Karin chce být jednou za čas cool (Ehm, používá se tohle slovo vůbec ještě...?) a používá angličtinu v češtině. Oh Yeah~)

_______________________________________________________________________

1. Kapitola
Tuhle kapitolu jsem dokončila včera! Řekla jsem si, že když jsem si tuhle mangu nastavila na Vánoční vzhled, tak bych vám na ty Vánoce mohla nadělit aspoň jednu kapitolu. A já to stihla! Já to vážně stihla! Já vážně nevěřila tomu, že to stihnu! Jsem tak šťastná! A doufám že i vy. Tahle manhwa je opravdu skvělá! ♥ Je to Omegaverse a, no, vlastně více o této manze se můžete dočíst zde. :D Jup! A nebojte se, tohle nebude případ jako u Wolf in the House. Tady to přeložím rozhodně vše! (Nebo rozhodně první dvě série, které byly zatím vydané. ;D)

3 komentáře:

  1. Díky. Přeji hezké Vánoce a at se ti daří.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju moc za další překlad :)
    Moc se omlouvám za anonym, moc komentářů na blog jsem nepsala, protože se v tom ještě pořádně neorientuju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti děkuji za komentář. ^^
      To se vůbec nic neděje. :D To je pro případy, když lidi vůbec nechtějí napsat jméno nebo přezdívku. ^^

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter