sobota 6. ledna 2018

!! PROSÍM POZOR !!

Zdravím miláčkové,

už jsem začala brát vážně ty změny v zákonech. A nechci mít nějaké problémy ohledně autorských práv. Vážně nemám zájem se soudit a následně dostat jakýkoliv trest...

Uvidím, jak to s tím půjde dál. Možná se to zase zklidní. Ale silně pochybuji....

...

Jenže já chci stále překládat... Chci se o tu mangu podělit s lidmi, kteří neovládají angličtinu (nebo jiný jazyk) tak dobře, aby si nemuseli překládat každou větu pomocí googlu nebo koukat jenom na obrázky.

Takže překládat stále budu. Ale nebudu zveřejňovat nově přeložené kapitoly. Takže proto jsem se rozhodla pro PAUZU. Vůbec netuším, jak dlouho bude trvat... Nějspíš pár měsíců. Je mi to neskutečně líto... Ani nevíte, jak mě z toho bolí srdce... Slibuji vám, že se zase vrátím!! Během pauzy budu překládat a hledat nějaký způsob zveřejnování mangy. ;3 (Nechci být nějaká vlezlá krysa a přicpat se do nějaké překladatelské skupiny.... T3T)

....

btw. Já asi umřu! Už se nikdy nepodívám na anime s cz titulkama! Nedokážu to stahovat! Však je to zbytečné stahování!! ToT Zbytečná ztráta času! ToT Chci anime zpátky online.... Hns... Shirai... ToT

10 komentářů:

  1. Ahojky, i když je mi z toho taky neskutečně smutno, naprosto tvůj postoj chápu. Opravdu nemá cenu riskovat. Můžeme jenom doufat, že se to nějak uklidní, i když taky bych to moc neviděla. Autorská práva jsou hold jasně daná... ovšem při představě, že už si nikdy nepustím žádné anime s cz titulkama a nebo si neotevřu žádnou mangu, abych si ji mohla v klidu vychutnat... ach jo :( no, nezbývá, než se pořádně naučit tu angličtinu, i když myslím, že za chvíli to bude už i tam zpoplatněné, skrze ta už zmiňovaná autorská práva. Ovšem není to nelogický zákon, jenom je z toho jednomu smutno :( mno, jestli ale budeš pokračovat v překládání, věř mi, že až to nebudu moct vydržet budu tě otravovat o možnost poslání přeloženého v mailu už se bojíš, viď? Drž se, ženo. Budeme doufat, že zase bude líp :)

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Je sice pravda, že ty pravidla  jsou jasně dané, ale teď si opravdu dávají všichni velký pozor. Za půl roku se to možná (doufejme) trošku zklidní.

    OdpovědětVymazat
  3. To si právě taky myslím, že za půl roku už to zase nebude tak horké. Když to tak vemeš, tak jednu dobu byla velká aféra kolem nelegálního ukládání filmů a jejich následného stahování. Myslím nejvíc to odneslo Megauploud a podobné a teď mi přijde, že už je zase docela ticho po pěšině. Tak si budeme držet palečky.

    OdpovědětVymazat
  4. no je pravda, že až tak dokonale anglicky neumím o_o

    OdpovědětVymazat
  5. Nepřemýšlela jsi se přidat na www.anime-mangu.cz? O tvé překlady budou mít určitě zájem a s adminkou se snadno dohodneš :) Jen je pořád nemocná, takže chvíli potrvá než ti odepíše na e-mail :)

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Upřímně jsem o tom také uvažovala, ale nechci se vtírat. A také je mi líto opouštět svůj milovaný blog, když jsem ho opět přivedla k životu. ( ale těd zase kvůli této kauze uvadne T.T )

    OdpovědětVymazat
  7. [6]: Vtírat se nebudeš, spíš budeme rádi za novou krev (jsem jeden z moderátorů najdeš mě tam pod nickem martýna), nemusíš se nutně přidávat k překladatelské skupině TNT, ale jít jako nezávislá překladatelka, kde budeš mít vlastní stránku a odkaz na svůj blog :) Navíc si nemyslím, že by dosavadní návštěvníci ztratili zájem o tvůj blog, spíš by jsi sem mohla přivést další :)

    OdpovědětVymazat
  8. [7]: Děkuji za info. ^^ To je vlastně pravda. Ještě chvíli vyčkám, ale určitě napíšu. ^^ (Musím přiznat, že se mi ta pauza docela hodí - Překlad mang jde na chvíli stranou a musím se učit na maturu )

    OdpovědětVymazat
  9. [8]: I já děkuji :3 mě se tvé překlady moc líbí... Jen poslední upozornění webmaster SELINA odepisuje klidně až po měsíci, to je normální tak se prosím nelekej a pokud ji budeš psát zmiň se o mě (martýně) komunikace se kapinku zrychlý

    OdpovědětVymazat
  10. [9]: Dobře, budu si to pamatovat. A já ještě jednou děkuji - jak za pomoc, tak i za pochvalu. *///*

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter