čtvrtek 30. listopadu 2017

» Thanks « edit

Zdravím! Všechny zdravím!! Všechny!! Tebe! I Tebe!! A jeho! I toho tvýho kluka z Moravy!
.
Jestli si teď myslíte, že jsem na drogách, tak ne. Nejsem. *Jo, Karin, to je such přesvědčivý...*
.
Ha! Už zase vedu svoje vnitřní monology. *Jak to můžou být vnitřní, když je tady přepisuješ na internet, kde si je může každý přečíst?*
.
Ale ty buď ticho! Tebe se na názor nikdo neptal..!
.
.
.
.
Heh... Takhle to dopadá, když se někdo snaží být vtipnej, ale vůbec mu to nejde. Zasmáli jste se? Aspoň někdo..? Q.Q
.
.
NE. STAČÍ. TEĎ K HLAVNÍMU TÉMATU TOHODLE ČLÁNKU! ↓↓

.
.
.

Jááá jseeeeem táááák š'ťastná!!!! Začali jste více komentovat
Ty komentáře... To je věc, která mě těší ze všeho nejvíc ♥

♥ Vaše komentáře ♥

Všechny do jednoho si čtu x3 I když na některý třeba neodpovím, tak mě to opravdu potěší a mám hned větší chuť překládat ♥ A jetě před týdnem se mi vůbec nechtělo... Ale jsem to viděla... Vaše komentáře! A ta návštěvnost!

No ta návštěvnost! O_O



A to se nemůžu dočkat "výsledků" tohodle týdne ♥
.
.
Mám tak dobrou náladu, že se pokusím další NOVINKY zveřejnit ještě před Vánoci
.
To bych vám už chtěla dát první kapitoky Make me Bark, dodělat Akumachan a zase nějaká ta kapitola Wolf in the House
.
.
Takže buďte hodní ~ Komentujte~ A možná se dočkáte více dárečků než jen těch pod stomečkem ~ 🎄🎄
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jestli teď zveřejním tohle, a příště tu nebude žádný nový komentář, tak budu hodně smutná...


______________________________________________________________________________

EDIT:

Ha! Co jsme říkala! Musím se s tím tady pochlubit~~ ♥
Nyuu~~! Neskutečně jste mě potěšili~ ^^



Heh.. Je hezký jak to pomalu od posledních novinek vždy pomalu klesá.... :D"

Rozhodně všem děkuji! ^^ Potěší mě každý komentář, udělené hvězdičky u článků a dokonce i hlasování v anketách pod článcích. :D

I když se mi stane, že né vždy na každý komentář odpovím, tak o vás vím! Čtu si všechny komentáře a hrozně moc mě hřejou u srdce x3

Mějte se~ A těšte se na NOVINKY #12 ♥ Jak jsem psala víš, bude tam...
- Akumachan | 4 + 5 + 5,5
- Wolf in the House | 4 +5

Možná stihnu...
- Pendulum | 3
- Make me Bark | 1 + 2

12 komentářů:

  1. Já jsem ráda že prekladaš hlavně yaoi a aty ostatní mas dobrý vkus přesně ses trefila do me chutě navíc sem.chodím co druhý den abych si něco přečetla moc se těším na další nové překlady

    OdpovědětVymazat
  2. Normally I do not read post on blogs, but I wish to say that this writeup very compelled me to try and do it! Your writing style has been surprised me. Thanks, quite great article. gfedgeegacaeabde

    OdpovědětVymazat
  3. Opravdu přiznávám, že co se komentování týká, jsem s tím trochu na štíru, ale u tebe to prostě ani jinak nejde, než komentovat máš neskutečně dobrý "čuch" na to, které mangy/manhwy překládat a já jsem z toho nadšená. Ještě teda nemám všechno ani zdaleka přečtené, ale chystám se ti to tady pořádně "prošmejdit"

    OdpovědětVymazat
  4. Teda s tímhle se musím podělit mám z toho totiž ohromnou radost že ty taky čteš Wardovou neboj, nestolkuju tě, ale narazila jsem na tvůj komentík v Databázi knih u Přísahy krve, či-li předpokládám, že stejně jako já zbožňuješ pár Quinn a Blay... bože, jejich knížku jsem četla snad už 20x a pořád si to čtu dokolečka bohužel jsem se ještě nedostala přes Krále dál, ale jestli mám slíbeno, že Saxton tam taky nebude sám ;) rozhodně se chystám napravit nedočtené dílky Děkuji :-*

    OdpovědětVymazat
  5. [3]: Oh! To mě těší! *w* Máš vždycky celý měsíc po novinkách ho prošmejdit A zatím tady toho není tolik a doufám, že to mám všechno logicky uspořádané a je to přehledné " Kdyby byl někde nějak problém - stačí jen napsat ^^

    OdpovědětVymazat
  6. [5]: Neboj, prošmejdím O to se nemusíš bát a slibuju, že se vynasnažím po sobě vždycky uklidit a zanechat spokojený komentík

    OdpovědětVymazat
  7. Ta tvoje návštěvnost je opravdu super :)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluji tvoje překlady a hlavně yaoi a omega to u toho sliny asi nejsem.normální takže se vždy těším na další tvé překlady chodím jsem každý den :) jak.často vychází dilečky??  Vím.ze je to.náročné na překlad a i časově proto ti fandím a držím.palečky v překládání

    OdpovědětVymazat
  9. [11]: Snažím se, aby nově přeložené mangy vycházely vždy poslední víkend v měsíci ^.^ Takže další novinky by správně měli být 30.12., ale řekla jsem, že pokud budete hodní, tak se pokusím zveřejnit novinky ještě před Vánocemi, či-li 23.12. ^.^

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter