neděle 26. listopadu 2017

NOVINKY #11

Zlatíčka!!! ♥♥♥♥
Tentokrát jsem překládala jako blázen! =D (Dělám všechno možný, ale abych dělala na věcech do školy to nééé....) (Ale měla bych začít...) (Jsem ve čtvrtáku a letos mám maturu...) (Modlete se za mě! Q.Q)
...
...
A ted k mangám! Konečně zveřejnuji ~ *gramatická hudba* ~ dlouho očekávanou webtoon ~ WOLF IN THE HOUSE ♥ Doufám, že jste se na ni těšili, protože vám sem házím hned 3 (tři) (TŘI!!) kapitoly~ ;3 Tak si toho važte! =D
...
Další kapitoly rozpracovaných mang + jeden oneshot ~ ♥ Takový malý úchylný bonus na zabití času ~ ;3
...
Přeji příjemné čtení ~ (A mě prosím přejte dobrou noc... *3*)



• Wolf in the House / Vlk v domě •






• Akuma-chan wa Momoiro •

| 3. Kapitola | R-18 |





• Pendulum: Kemonohito Omegaverse •






• NUDE Confession / NAHÉ vyznání •

| Oneshot | ONLINE | R-18 |

4 komentáře:

  1. Akuma-chan wa Momoiro je naprosto boží Naru, věřím, že tobě to teď zajímavé nepřijde, ale já se tu culím jako magor... boží a já moc děkuju za překlad :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsi úžasná,  děkuji za překlady :3

    OdpovědětVymazat
  3. No, moc jsem anime nemusela, ale teď nějak mě to začíná zajímat.

    OdpovědětVymazat
  4. [1]: [2]: Není za co, já zas moc děkuji za komentáře! ^.^

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter