středa 3. července 2013

Yaoi Básnička ~ ♥

předchvilkou jsem našlu tuhle super sexistickou povídku (už z těch povídek blouzním.... -.-) básničku!! xDD je to úplně přesný.. ='DD
snad se vám bude líbit stejně jako mě.. xDD
našla jsem to ZDE!! ^^



Jo, mi yaoi máme rádi,
sme to ale pěkný neřádi!

Kluci se pred náma třesou,
nevíme kolik toho ješte snesou.

Protože náročné je to naše yaoi,
zas tak rychle se jim prdel nehojí!

Uke, Uke ty náš král,
který Seme ti dá orál?

Seme, Seme, ty se s Ukem vždycky moříš...
Do kterého ho znovu vlozíš?

Ó Seme, Uke, naši drazí,
kdy budete zase nazí?

Nejlépe spolu a v jedné posteli,
co kdyby ste to hnedka rozjeli?

Lubrikan či kondom nechybí,
a nech Uke netvrdí, že se mu to nelíbi!

Protože opak je pravdou, to mi víme,
ruky mu do pout zastrčíme.

Seme se ho dotkne a už vzdychá, sténá,
po chvíli si kričí vzájmne svá jména.

Už konec té rozkoše se blíži,
a to Uke tvrdil, že k tomuhle se nesníži!

A jak si to jen užíva ten andílek náš,
zas ty, seme, na ďábla se hráš.

Projíždíš mu prdel, suneš ho dál,
zdá se, že Uke si plíce vyvzdychal!

Poslední výkřik, napnutí těl,
ani jeden z nich to déle nevydržel.

Pak už se jen tulí, tisknou se k sobě,
a říkají, že jejich láska skončí až v hrobě.

5 komentářů:

  1. Bože kde jsi to našla xDDDD Nebezpečné tohle číst DD

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Jé~~!! a jó~~!! xD zdroj! xD >.< -.-

    OdpovědětVymazat
  3. :'DDDDDDDDD trefný! jako tahle básnička se povedla! vážně jsem si to představila 3:) hustá básnička

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter