neděle 7. července 2013

Karin's Brain

•{ PŘEDNASTAVENO }•
pozn.: omlouvám se jestli někde bue chybět 'D'.. ale nějak mi blne klávesnice... -.-

Wáá~~!!!! xDDD když jsem si jen tak prohlížela fotky TEEN TOP, tak tam byli i jejich "mozky".. ='DD
a já se zrovna nudila/a mě najednou ruplo v bedně a řekla jsem si, že to musím udělat taky!! ='DD

DANCE - potrhlé nesouvislé pohyby xDD (např. NEVERLAND KARI VERZION nebo MAN MAN HA NI KARI VERZION xD)
BLOG - no vidíte jak na vás myslím!!! o.O
?? - místo pro můj prázdný holubí ptačí mozeček!! ^^
SCHOOL - momentálně na školu vůbec nemyslím... -.-
a jéjé.. nějak jsem na 'Friends'... ^^' no.. nevadí.. ='DD

3 komentáře:

  1. Hahhaha XD podobne by vyzeral aj ten môj XD ... Hmmm ... možno si niečo podobné urobím aj ja ... keď mi na to výjde čas T3T

    OdpovědětVymazat
  2. Taky bych mohla něco takovýho zkusit. Zajímavé.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter