neděle 24. září 2017

NOVINKY #09

Opět vás tady všechny zdravím! ;3

Musím se vám přiznat... že jsem v poslední době vůbec (ale jako váááážně vůůůbec!!) neměla náladu překladat.... ._." Jeden oneshot jsem překládala asi dva týdny (za den jednu až dvě stránky) ._."

Ale ted jsem se zase rozjela~ ;3 Sice mangy, které bych chtěla přeložit se nějak nahromadily.... o_o (je toho víc než jsem očekávala..... ^^") Ale snad se vám mé překlady líbí... :D"

↑↑ Taky přináším další ukázku na budoucí layout ♥ Není ten avatar ťuťí ♥♥
(Ah! Tu mangu sice nemám ještě ani pořádně vyčičtěnou, ale i tak tady už s ní budu mít Lay!) (Hehe...) (To potom můžeš někoho zmást... ._.") (No, nevadí!)

A navíc jsem si řekla, že se budu pokoušet přidávat nějaké nové kapitoly/mangy každý měsíc ^^ Takže snad se dostanu do nějaké rutiny, že to budu přidávat na konci měsíce, (ted mi do konce měsíce zbývá ještě týden, ale já už to nemohla vydržet! T3T) Takže se pokusím příští novinky zveřejnit na konci řijna. Ale věřím, že kdyby to bylo dřív, nikomu to vadit nebude :D

No, ale ted už vážně a konečně přináším poslední kapitolu LD a další DJ na Ao no Exorcit ♥ (Yukio & Rin ~~~ ♥)



!! | 18+ | !!
!! | Ao no Exorcist dj - Time Table Breaker | !!
| Doujinshi | Žánr: Yaoi, incest/twincest, ... |




| Lovers Doll |
| Volume | Žánr: Romantika, shonen-ai, nadpřirozeno, drama, ... |

1 komentář:

  1. Páčia sa mi a to hodne. Máš skvelý výber a ja sa teším na preklady :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter