čtvrtek 31. srpna 2017

NOVINKY #08

Tak a máme tu konec prázdnin ~ ^^ TT.TT
Taky je všem ostatním studentům blbě tak jako mě..? T.T
Mě je z toho upřímně na nic...
...
Já jdu do čtvrťáku na střední (MATURITA!!!) a jsem z toho na prášky.....!! O__O Nechci poslední rok... Upřímně, tady na střední jsem si konečně našla lidi, se kterými si rozumím a vůbec se mi nechce dál...
(Kdybych aspon věděla, co chci dál, že...?)
No, doufám že jste na tom všichni líp než já ^^
Ty hodné duše, co to čtou, držte mi palce ~ ♫
...
A ted k manze. Obě dvě dnešní novinky jsem dokončila překladem dneska, tak jsem si říkala, že to sem rovnou hodím, at na to nemusím za týden myslet. ;D
...
Ted jsem si připomněla! Zítra jedu vlastně ke kamarádce a budu tam až do pondělí ~~ ♫ Takže to nebudu dělat nic. (O_O) (Vlastně... Možná se mi naskytně nějaká ta příležitost přečíst si nějakou novou mangu ;D) (Ale silně pochybuji...) (Ta holka rozhodně vymyslí něco, abych na mb nemohla ani sáhnout.)
...



!! | 18+ | !!
!! | Ao no Exorcist dj - Dogra | !!
| Doujinshi | Žánr: Masochismus, yaoi, incest/twincest, ... |




| Lovers Doll |
| Volume | Žánr: Romantika, shonen-ai, nadpřirozeno, drama, smutné, ... |

3 komentáře:

  1. Děkuji za tvoji tvrdou práci na mangách. Vždy se těším až nějakou přidáš, jelikož máš hodně podobný vkus jako já :3

    OdpovědětVymazat
  2. [1]: Oh! To já děkuji za podporu! ^,^ Dneska jsem se vrátila a zase začala škola, takže za pár dní zase něco přeložím ;) (Teď má bohužel přednost ten ústav... T.T)

    OdpovědětVymazat
  3. [2]: To chápu.  Zase si zvykat na školu je.... Každopádně se těším až něco vyjde.  Naděje na přežití toho ústavu mi dávají mangy, anime a knihy(povídky).  Jinak bych určitě umřela Proto se tomu musím věnovat.  Určitě je to tenhle důvod

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter