pátek 28. října 2022

NOVINKY #91

Ahojky ~

Dneska bez dlouhého povídání. Jsem nějaká vyčerpaná a bez energie. 😅 Nějak nemám pořádně na nic náladu, číst mě nebaví, koukat na seroše/filmy/anime mě nebaví... nejraději bych si zalezla někam do kouta a furt se tláskala nějakými dobrotami. 🙈😂

Konečně se mi po 4 letech povedlo přeložit první 2 série Láska je jen iluze! a tím vlastně jsem konečně ukončila hlavní příběh. (I když poslední kapitola končí otevřeně, tak další kapitoly jsou pojmenovány pouze jako "bonusy" nebo "vedlejší příběhy", což pořádně nechápu, ale já o tom nerozhodovala, že jo...) Ještě je přede mnou cca 60 kapitol, než to bude úplný konec. Takže možná za další 4 roky? 🙈😂 Jestli u toho překladu tak dlouho vůbec ještě vydržím. 👀 Už teď je to pro mě náročné pravidelně zveřejňovat. (A to jsem zatím stále student na plný úvazek, nedovedu si představit překládat a do toho mít job/práci...)

No, nic. Užijte si čtení ♥

____________________________________________________________

43. kapitola + 43.5 kapitola - konec druhé série!



2 komentáře:

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter