pátek 15. července 2022

NOVINKY #85

Ahojky~~

Popravdě jsem vám chtěla dát novinky už minulý týden, ale úplně jsem na to zapomněla, takže jsem si následující den řekla, že to o týden posunu. 🙈🙈 Takže dneska přicházím rovnou SE DVĚMI KAPITOLAMI LÁSKA JE JEN ILUZE!! No vážně! 🙈😂 Snad mi takhle prominete to zpoždění. 🙈😂

A taky jsem si teď uvědomila, že červenec stejně má 5 pátků, takže by jednou stejně byla 3týdenní pauza 👀 A taky nevím, jak vám během prázdnin budu dávat novinky 2x měsíčně...? Z předchozích let jsem postřehla, že návštěvnost během července/srpna stejně klesne, i když největší skupina čtenářů má volno, ale zase ten čas taky konečně může trávit jinak, než z kompu, že jo... 🙈 Nom, rozhodně nic neslibuji o tom, kdy přijdou další novinky, protože momentálně se Silix nemám nic přeloženého, takže se ještě rozhodnu... 🙈 Sledujte blog, ať vám přijde upozornění! 🙈😂 (i když vlastně nevím, jak to sledování blogu chodí 🤔 ježiši, já jsem taky přesvědčovatel 🙈🙈😂) 

No nic... Užijte si dnešní kapitoly, ale chci dát jedno varování. Kapitola 39 obsahuje scénu se sexem bez souhlasu, mohlo by se to považovat i za znásilnění. Proto prosím citlivé povahy, aby zvážily zda si jí chtějí opravdu přečíst. Dále chci zmínit, aby jste si z takových mang nebrali příklad o tom, jak má vypadat zdravý vztah.

____________________________________________________

předchozí díly: ZDE

38. kapitola + 39. kapitola



4 komentáře:

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter