čtvrtek 3. června 2021

Siren's Lament ČESKY

Dobře, lidi, jdu tady udělat malou reklamy úžasnému webtoonu SIREN's LAMENT! Nebudu lhát, když mi jej poprvé doporučovala kamarádka, tak jsem k tomu byla trochu skeptická... (Promiňte, že to není BL 🙈 ale je tady moc hezká bromance!) Ale zrovna jsem ji dočetla, a řekla si, že když to má i český překlad, tak vám to sem nasdílím! ♥

(To víte, všude na to na weboon byly reklamy a to já vážně nemám nemám ráda. Jakmile to má velkou reklamu, tak od toho utíkám víc a víc.)
(Ano, a přesně proto JÁ tady dělám reklamu. :') )
(Že nejsem pokrytec, že ne...?) 

Ale! Zpátky k věci

Jak jsem psala, nejdřív jsem si jej vůbec nechtěla přečíst, ale víte co mě přesvědčilo? Je to DOKONČENÉ a CELÉ ONLINE BEZ PLACENÍ NEBO ČEKÁNÍ. (ne že by se jinak na weboon platilo) "bez čekání" píšu, protože 25. 6. bude komiks přesunut na "daily pass", což znamená, že každý den se vám uvolní další kapitola a budete muset trpět přes 170 dní, než si to celé přečtete. 🙈😂 (Ale nevím, jak to pak funguje s českým překladem, když to bude přesunuté na ten "daily pas...

Nejsem moc velký fanda anotací (nebo já je aspoň nikdy nečtu....). Takže vám sem spíše vypíšu hlavní témata, které v tomto příběhu najdete: mořské panna/sirény, romantický trojúhelník, přátelství, rodina, láska, sebeláska, moře, bolest, (+ nesmím zapomenout, že to má 200 kapitol)

Ještě bych chtěla vypíchnout je styl kresby. Na začátku je kresba více skicovitá, ale poměrně rychle se.. (nechce se mi psát "zlepší", ale jiné slovo mě nenapadá 🙈) možná ustálí? Vyvine? No, prostě je tam vidět progres. Ve druhé polovině jsou navíc krásné scenérie. 

Pokud si vybere to číst v originále, tak u většině kapitol je i přidaná hudba (hned od první kapitoly), která krásně dokresluje atmosféru. ♥ A ať už si vyberete to číst v jakémkoli jazyce, nezapomeňte kapitoly srdíčkovat a komentovat ♥

Pokud máte v mobilu/tabletu staženou aplikaci staženou aplikaci webtoon, tak to můžete přečíst i tam. 

ČESKY NA WEBU || ANGLICKY NA WEBU

Pokud je tu někdo, kdo tenhle komiks už četl, můžete mi napsat, jak se vám to líbilo/nelíbilo, nebo jestli jste ho snad dropli/zahodili už na začátku. 🙈

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter