pátek 29. května 2020

NOVINKY #43

Ahojky,
dneska přicházím s "menším" zpožděním. Nemám náladu vůbec na nic... Měla bych se učit, ale vůbec se mi nechce... T.T Proto taky dneska jenom jeden oneshot plný sexu. :| Ani nevím, jak dlouho jsem na něm pracovala. (Možná půjde vidět menší rozdíl v sazbě na začátku a na konci.) Příští měsíc snad přijdu s něčím lepším.... 

Taky mi nedávno jedna osůbka připomněla, že jsem celých 9 měsíců nezměnila design. o.o Ani obrázek v záhlaví, vůbec nic... o.o Tak jsem si řekla, že by to chtělo celkovou změnu. :D Napište mi, jak se vám změna líbí~ Nebo jestli se vám ty předchozí barvy líbily více. ;3

!!! Nedávno jsem si otevřela jeden oneshot, který měl úplně zpřeházené stránky. o.o Jestli víte o něčem podobném nebo jestli někde objevíte nějaký nefunkční odkaz, nějakou chybu, nepřeloženou stránku, tak mi napište komentář nebo v menu osobní zprávu. :) Budu za to moc ráda! 

____________________________________________________________________________

Detective Conan DJ: CZ ONLINE | R-18
Jestli tohle anime vůbec neznáte, není to k přečtení tohoto oneshotu vůbec potřeba. ;)

4 komentáře:

  1. Ahojky. Moc děkuji za překlad. Strašně jsem se na tenhle oneshotu těšila. Mě se už taky nic nechce. Představa že se vrátím do práce se mi už tak moc nelíbí ������ Noví blog se mi moc líbí. Teda až na to zelené písmo, to mě celkem překvapilo, ale de jen o zvyk. ����

    OdpovědětVymazat
  2. Jááj strašne moc sa teším😊😆 nový dizajn prekvapil ale hlavne potešil. Zelená je upokojujúca takže všetko super. A tento oneshot, akože wau, červenám sa. Bolo to odvážne, ale neskutočne super

    OdpovědětVymazat
  3. Ahaha! Layout je perfektní! Je jednoduchý, barevně dobře sladěný, kolonky jsou přehledné!

    Jo, přesně takhle mají layouty vypadat! Chichi! ✿

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj líbí se mi tvoje překlady už se těším na další. hodně štěstí s překládáním
    pro všechny tady pokud někdo má zájem založila jsem si blog tak se na něj můžete mrknout moc toho tam ale ještě nemám je pár dní nový pokud někdo opravdu má zájem tak tady je adresa: manga-gold-star.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter