pátek 31. ledna 2020

NOVINKY #39 - první novinky v roce 2020 !

Zdravím, zlatíčka! 
Bože! Ani nevíte, jak jsem na sebe pyšná a mám sebe ze sebe radost! Nejen že jsem zvládla svoje první zkouškové, ale taky jsem po čtyřech (ano, opravdu to jsou 4 měsíce o.o) něco přeložila! ;3
.
Snad se vám dnešní manga bude líbit. Není to nic extra, ale já to jednou našla a jednoduše se mi to zalíbilo. :3 (Jedním z faktorů na překlad bylo i to, jak je to krátké, ale to nevadí. :D Mě se tak i rozšíří galerie překladů. xD)
.
POZOR! Je to NECENZUROVANÉ A BAREVNÉ! Ne každému to přijde k chuti!

_____________________________________________________________________________________

The BOSS is too much!!!: 0. Prolog + 1. Kapitola | R-18
- Yaoi, Komedie, Bara (velká svalnatá těla), Barevná kresba, Bez cenzury, ...
Je to Manhwa (Korejská manga). Čte se zleva doprava jako normální česká kniha.

Budu ráda, za každý komentář! ;3 Nevím, jak často budu zase vydávat, ale pokusím se začít jednou měsíčně. ^^

5 komentářů:

  1. Jeee. Super, že jste zpátky. :)
    Je to moc pěkně kreslený,ale je to cítit, že je to psaný pro chlapy.

    OdpovědětVymazat
  2. Super že jste zase zpátky :) už jsem se nemohla dočkat :) Opravdu jsem ráda za tento překlad ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Je super že ste späť :D už mi chýbali vaše preklady, neviem sa dočkať na ďalšie :D
    Ďakujem za preklad

    OdpovědětVymazat
  4. Na dobré veci sa čaká dlho. Presne to platí aj pri tebe. Si ÚŽASNÁ.😍😍😍

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj děkuji ti moc za tvoje překlady a těším se na další. :) :)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter