pondělí 23. září 2019

NOVINKY #34 (opraveno)

Ahojky vám všem~
máme tady konec září, za pár dní říjen, párkrát mrkneme bude tu listopad a pak nakonec přijde i prosinec. To znamená Vánoce za rohem...!! O_O Je to vůbec možný..? Ten čas mi protéká mezi prsty... T.T
Jak se máte? Co děláte? Já se cítím naprosto vyčerpaně...

Poslední měsíc mi je hrozně.... Psychicky se cítím hrozně vyčerpaně... Utíkám z reality, nedávno jsem za 5 dní přečetla 2 knihy (což je u mě dost neobvyklé, normálně čtu knížku týden až měsíc, i když jsem do ní úplně zažraná), čtu všechny mangy, které najdu na internetu, zase překládám jak divá, jen abych nemusela myslet na krutou nechutnou realitu... (Ať žije prokrastinace! ♥) Chci zpátky na střední, kdy byl život jednoduchý a měla jsem dáno, jakou hodinu se mám kam dostavit... Nééé! Nesnáším, když tady takhle kňourám! 💢 (Řeknu vám takové malé tajemství... Jsem vlastně po psychické i fyzické stránce dost slabý článek.... ^^")

Někdo se mě u minulých novinek ptal na králíčky. Tak tady je máš. ;3 Ať se líbí~
Moc vám děkuji za všechny komentáře, které nám tu necháváte! ^^


Lucky day for a Wedding: 2.kapitola| R-18
 Moc se omlouvám! Už se je to opraveno! 

7 komentářů:

  1. Ahoj moc se omlouvám. Nevím jestli to není moje chyba, ale místo králíčka se mi otvírá Whipped Cream Brotherhood ?

    OdpovědětVymazat
  2. dakujem potesilo a neboj ta depka prejde každý mame svoje chvilky nic nerobenia ahojcek

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za překlad moc jsem se těšila.

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter