pátek 13. září 2019

NewSta #6

Nazdárek,
tak mě tu opět po měsíci máte. Musím se přiznat, že tento měsíc byl pro mně opravdu náročný a katastrofální.
Jsem duševně na dně, životní energii mám na nule a ke všemu tomu měním práci (což souvisí s tím prvním). Opravdu jsem si myslela, že vám s lítostí napíšu, že jsem mám blokaci a nic jsem nepřeložila...
Někde jsem, ale nějaký zbyteček síly nashromáždila a přeložila jsem aspoň nějaké to shota na vyžádání naší čtenářky Kate.miluje.mangu, doufám že se ti bude líbit a trefila jsem se 😁
Ani já ani Karin Kim jsme to nemohly pobrat, že jsem to skutečně dala do kupy - koukaly jsme jako vyorané myši. Navíc tento žánr ani není můj šálek kávy, takže dvakrát takové překvapení.

Tak přeji příjemné čtení a snad se vám všem bude líbit.



CZ ONLINE | R-18
Varování: Shota

5 komentářů:

  1. Z toho je holky vidět, že jste prostě skvělé. StaTerry děkuji za překlad. Ikdyž se přiznám, že tento žánr zrovna nežeru. Ale pokud je to yaoi, tak je to ok hihi. Kagero

    OdpovědětVymazat
  2. Začátek školy že vždy těžký. Hlavně když člověk musí ještě i do práce. Budu vám moc držet palce a děkuji za překlad ❤

    OdpovědětVymazat
  3. Jste opravdu super :) Děkuji za překlad ;)

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter