neděle 23. června 2019

NOVINKY #28

Dam Ta Rá! Tarara Ram Ta Dá! *imituje znělku 20th Century Fox* (Všichni určitě poznali. *souhlasně přikyvuje*) (Ne, není to zaklínadlo.... →.→) Já vás tady opět vítám! :D Já už mám půl měsíce oficiální prázdniny~ (A teď bych se už měla konečně rozhoupat a najít si nějakou tu brigádu....T.T) 

První novinky vydané v nově nastaveném termínu. ;D Moc vám všem děkuji za komentáře! Po jejich přečtení jsem vždy plná překládací nálady! ;3 A moc děkuji Kagero a Ayumi, že se tak hezky rozepsala a dala vědět! ;3 A ještě nesmím zapomenout! (Já jsem totiž hlava děravá, která je schopná tenhle článek psát týden a každý den ho musí upravit, něco doplnit nebo něco předělat.... -_-") Všechny komentáře u článku od StaTerry jsem si spolu přečetly a, božíčku, tolik teček jsem ani nečekala. :D A vůbec se nemusíš stydět! Já přeci nekoušu~ ;3 (Teď mě tak napadá, neměla jsem tam tu tečku do komentáře napsat taky? o.o) 

Více z vás, kteří se ozvali, mluvili o Ore no Kirai na Yankee, takže taky máte pokračování a dvě kapitoly Lásky je jen iluze. ;3 Užijte se čtení! ;3 Příště budou i králíčci! ;3 A taky Neon! (Musím se přiznat, že jsem na něj trošku trošililičku zapomněla...? ^^")

_________________________________________________________________________________


_________________________________________________________________________________


_________________________________________________________________________________

10 komentářů:

  1. Děkuji:D moc se těším na další NOVINKY;D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za překlad. Už aby bylo další vydání, nemůžu se dočkat. :D
    StaTerry jsem psala na mobilu slohovku hned v den vydání, ale (jsem neschopná) místo "publikovat" jsem klikla na "odhlásit se", a když jsem začala psát druhou trochu kratší, tak mi to zas nešlo odeslat. Po 3. se mi to psát už nechtělo, protože jsem byla unavená (dolezli jsme zrovna z Radhoště do kempu + bylo hnusný vedro) a riskovat, že by se to znovu neposlalo jsem fakt nechtěla.
    P.S.: Vždycky si čtu co k tomu píšete.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oh, chudáku... o.o
      Člověk napíše slohovku, pak se restartuje PC, omylem se odhlásíš, vypadne ti Wifi, a spousty dalších možností a BUM! Už to tam není. -_-" Tak to vztekle napíšeš znovu, hlídáš si na co klikáš, jestli máš připojení, marně vzpomínáš na to, co jsi napsala předtím, ale ono co? Zase to spadne. ._." Pak už má člověk vztek a má chuť se na to vykašlat, ale ze slušnosti napíše aspon tu větu dvě. :D
      Naprosto s tebou soucítím. Taky se mi tohle nejednou stalo. ._." :D

      Vymazat
  3. Neskutočne sa teším na to čo bude ďalej. Si úžasná, vlastne všetci na tejto stránke sú úžasný. Prosím nikdy s tým nesekni lebo si v Tom úžasná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ti za všechny děkuji! x3 Tohle rozhodně holkám vyřídím! ;3
      Toho se tedy nemusíš bát, v blízké budoucnosti s tímhle seknout nehodlám, už teď si plánuji možnosti, co budu vydávat v srpnu. ;D

      Vymazat
  4. Děkuji za vaše překlady :) vždycky mi zvednou náladu :) jste super ;) jen tak dál holky <3

    OdpovědětVymazat
  5. Musím říct, že u Ore no kirai jsem se pobavila. Bylo to super. A dvě kapitoly Láska je jen iluze...to je splněný sen! Děkuji za úžasnou práci. Kagero

    OdpovědětVymazat
  6. Arigato�� nechtěli by jste přeložit Kamisama no uroko?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tuhle mangu znám, ta mangaka je moc dobrá. Klidně bych ji přeložila, ale ještě není dokončená a nevím ani, kdy by mohlo přijít pokračování. Dám si ji do seznamu, ale překládat ji začnu, až bude dokončená. ;)

      Vymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter