pondělí 13. května 2019

NewSta #02

Nazdárek! Jsem tu zas :D

Udělali jste mi radost, že jste se konečně malinko víc začali vyjadřovat v komentářích ^.^
S tou existencí, která to tu vede je to hned zcela ...eee... ne příjemnější, ale takové klidnější - představte si ten dočasný mírumilovný klid před monzunem (snad chápete xD) a jako bonus už mě na dálku nepropichuje špendlíkem xD i když nechápu, že to odnáším já ...
Takže máte můj vřelý dík, i se dožijete pokračování mých překladů ;D
(Pokud by vás zajímalo jestli mi šlo někdy o život .... tak ano - tedy chci říci samozřejmě, že neee... Pouze to bylo takové zpestření mých dnů, teď nedávno, při kterých se mi mohlo omylem i něco stát... To víte, tak to dopadá, když se vám to blbě sejde a opravdu nic se vám dělat nechce, tak se mi samozřejmě nechtělo překládat a ta Harpie mě málem usmažila pohledem ... Přísahám, že vím jak se cítí kuře na grilu... Jen sem mu v tu chvíli záviděla, že je mrtvý xDD) Jinak nic moc :D

KarinKim tu zveřejňuje hodně pěkné, (pro mě někdy) nevinné mangy... Nevím jestli to pro vás bude bohužel, nebo bohudík, aleee.... No zkrátka se v manze málo kdy obejdu bez sexu a úchyláren, takže ode mě nevinnosti nečekejte xD 
Moje překlady budou z 99,8 % úchylné se sexuálními scénami (pokud někdo tu na něco má fetiš, klidně ať napíše, přeložím něco dle jeho gusta ;D), pokud nebude nějaké speciální přání, žádost a nebo pokud nebudu mít podivnou náladu.... no a teď díky tomu, že tu píšu ... něco - bláboly - tak mám studené kafe xD fakt díky xD

...

Co bych vám měla ještě napsat? 
Překládám celkem obstojně, počasí je jak na horské dráze - mi přijde, makám, spím, dokonce si v mezi čase dovolím odejít na můj vladařský trůn +.+ ale pssst!!! To je tajemství!
Vyhlídla jsem si i další mangy, které by stály za překlad + mi naše KK dalo žádost na další 4? asi 4 další mangy na přeložení, takže jsem dobře zásobena. 
Když se mi to časově bude vést, mohla bych i nějaký ten oneshot (do budoucna), jako BONUS přihodit - nic neslibuji, mám docela nabytý program. Pokud se s těmi komentáři budete držet a lepšit, tak bych to mohla i snad zařídit ^^

A teď asi to opravdu pro vás podstatné...
Tady máte 2. kapitolu Omegy s růžovým snem, tak si ji pěkně užijte ^^ snad budete spokojeni <3

StaTerry ^-^
2. Kapitola | R-18

9 komentářů:

  1. Mňam 🤩. Ďakujem z celého❤️ za preklad.

    OdpovědětVymazat
  2. krasny dekuji za preklad a tesim se na dalsi

    OdpovědětVymazat
  3. ale tak malo ale super super 3 krát super uz aby bolo 13 teho v mesiaci. dakujem za preklad je super. ahojcek uz teraz sa tesim.

    OdpovědětVymazat
  4. je to fakt paráda, jsi super :) vždycky se nemůžu dočkat dalšího překladu ;) děkuji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ďakujem za preklad :D už sa neviem dočkať na ďalšiu časť

    OdpovědětVymazat
  6. Prelož nejakú riadne uchylnú shota mangu☺️😘🤗

    OdpovědětVymazat
  7. Je to prostě super. Musela jsem to přečíst rovnou dvakrát. Díky, že překládáš! Už se nemůžu dočkat pokračování.Kagero

    OdpovědětVymazat
  8. Já tě za ty Omega verze fakt žeru! :D

    OdpovědětVymazat

Děkujeme za podporu ♥

Převedeno z domény blog.cz programem blogcz2WPMartin Rybenský 2017)

Flag Counter